În acest sens, ea a fost aleasă să promoveze un amplu proiect educațional demarat de Școala Comercială Austriacă din România, prin care tinerii pot învăța o meserie și au prioritate în angajarea în șapte mari companii de pe piață. Mai jos puteți citi un interviu în exclusivitate cu Teo despre acestă interesantă inițiativă. Ea ne vorbește atât din perspectiva de ambasador al acestui proiect, dar și din cea de mamă a unei fetițe de zece ani.
1. Ce te-a motivat să devii ambasadorul unui proiect educațional?
Am această mare iubire pentru educație de pe vremea când eram profesoară de engleză în capitală, înainte de a ajunge în radio și apoi în televiziune.
Iar proiectul Școala Comercială Austriacă din România mi-a inspirat încredere prin inițiatorii lui: Ambasada Austriei – Secția Comercială și cele șapte companii din retail: BILLA, C&A, Deichmann, dm drogerie markt, Hervis, Humanic și kika. N-are cum să nu te entuziasmeze să vezi cum brand-uri de renume își unesc forțele că să facă ceva pentru viitorul tinerilor din România, într-o perioadă în care este mare nevoie de profesioniști pe care îi poate forma cu succes școala profesională.
În calitatea mea de ambasador am avut ocazia să mă reîntâlnesc cu elevii la workshop-urile realizate în școli generale din București și din zonele limitrofe. Mi-a făcut o reală placere să mă aflu din nou în fața lor și să discut cu ei despre planuri de viitor, necesitatea de a cunoaște în detaliu o meserie și de ce este important să înveți de la profesioniști. Reacția lor a fost minunată și m-a umplut de energie.
2. De ce crezi ca ești potrivită pentru a fi ambasadorul o’SCAR?
Poate pentru că sunt un exemplu de om de succes. Nu o spun eu, o spun alții. Diferența între mine și alte vedete care sunt luate drept exemplu de către tineri este că eu știu cum e să pornești de jos. Puțini știu că eu am intrat în radio ca secretar dactilograf, și nu direct pe post. Am muncit mult, am învățat de la cei mai buni, am perseverat și așa am ajuns unde sunt acum. Ăsta e principiul pe care funcționează și Școala Comercială Austriacă din România. Îi învață pe elevi tainele meseriei de comerciant-vânzător, pregătindu-i pentru o astfel de poziție într-una dintre companiile implicate, iar de acolo parcursul lor depinde doar de ei. Au nenumărate oportunități de a evolua dacă știu încă de la început să-și facă treaba cum trebuie, cum se zice.