În sfârşit, ştim cum arată noul iPhone şi ceasul inteligent pe care compania fondată de Steve Jobs le-a promis. Dar dezbaterea e abia la început: cea mai mare întrebare, al cărei răspuns nu-l deţine nimeni acum, este: vor avea succes?
De fapt, cea mai mare necunoscută vizează viitorul ceasului, un produs nou în gama companiei californiene. Dacă telefonul lansat în două versiuni se bazează pe un nucleu dur de fani, ceasul o ia de la zero, pe o piaţă pe care concurenţii puternici au acaparat-o de mult - Samsung, Sony, Motorola şi LG lucrează deja la următoarele modele.Dacă iPhone a fost socotit întotdeauna un reper în materie de design tehnologic, de la ceasul Apple, poreclit iWatch, se aşteaptă şi mai mult. Este un produs supus unui set complex de cerinţe, de ordin practic, dar şi estetic. Nu este suficient să faci un ceas "corect", care funcţionează perfect, aceasta trebuie să şi placă. Să arate bine. Să atragă. Să se potrivească cu personalitatea celui care îl deţine, cu ţinuta lui şi cu mediul în care este purtat.
Apple Watch nu-şi propune să fie doar un telefon foarte inteligent, ci şi unul la modă, iar pentru asta, evident, trebuie să cucerească cele mai importante repere din industria modei. Deocamdată, după prima zi de la lansare, opiniile sunt împărţite: Vogue crede că e drăguţ, GQ nu-l vede cu ochi buni.