Asta ar putea fi o problemă: deși e mai subțire decât Samsung Gear S și ceasul LG, Apple Watch nu este receptat ca suficient de feminin.
Multe fashioniste vor fi reticente în a purta un ceas inteligent, este de părere Sonny Vu, directorul executiv al companiei Misfit Wearables, care produce aplicații de monitorizare încorporate în benzi, brățări sau coliere. "Multe femei nu vor să aibă zone nebronzate sau poartă ceasuri care au o valoare sentimentală", spune, pe bună dreptate, Vu.
La lansarea de la Cupertino, Apple a prezentat câteva imagini cu ceasurile, darpublicul a trebuit să se mulțumească cu demonstrațiile oferite de angajații companiei. Nici măcar Gwen Stefani n-a avut permisiunea de a atinge gadgeturile. Experții sunt însă de părere că acesta e doar începutul: "Cât mai e până la un parteneriat cu Marc Jacobs sau Valentino pentru face versiuni mai sofisticate?", se întreabă reporterul Lea Goldman, de la Marie Claire.
Eric Wilson, fashion editor la InStyle Magazine, spune că prin lansarea ceasului Apple înfruntă și competiția din sectorul producătorilor de lux, precum Rolex. Un alt nume consacrat, Swatch, a anunțat că lucrează la un ceas inteligent cu funcții digitale.
Foto: Hepta, AFP/Mediafax
Comentarii (1)
Parca tot ceasurile clasice sunt mai de efect. Eu am de doi ani unul luat de pe zeliashop.ro si imi place Maxim!
Posteaza comentariu