Sucul de morcovi este un produs sanatos care asigura componentele nutritive necesare organismului nostru si care are, in acelasi timp, efecte benefice asupra frumusetii
Campania educationala "Esti gata pentru...?" s-a intins pe o perioada de aproape un an de zile si a fost finantata de catre Uniunea Europeana, Republica Poloneza si Uniunea Nationala a Producatorilor de Sucuri din Polonia.
Scopul urmarit nu a fost nicidecum promovarea unei marci pe piata din Romania, ci incurajarea populatiei de a consuma sucul de morcovi.
Astfel, s-a bucurat de o intensitate si o atingere a target-ului vizat semnificative, cuprinzand o gama larga de canale de comunicare: televiziune, presa scrisa si electronica, activitati de relatii publice, internet si activitati la locul de vanzare.
La inceputul lunii mai 2006 si apoi in septembrie, centre de shopping si galerii din principalele orase din tara (Bucuresti, Constanta, Timisoara, Iasi si Brasov) au fost vizitate de catre promoteri a caror sarcina a fost sa vorbeasca despre beneficiile sucului de morcovi pentru sanatatea organismului si influenta sa asupra armoniei interioare si a frumusetii.
Promoterii au folosit brosuri realizate special pentru aceasta actiune. Fiecare persoana intervievata a avut ocazia sa participe la un mic concurs cu intrebari, iar castigatorii au primit si un souvenir.
Inca de la inceput, campania a fost completata de o pagina de internet special creata in acest sens - www.estigatapentru.ro