Aceasta campanie se va derula in perioada 1 iulie - 30 semptembrie 2008 si isi propune salvarea cat mai multor copii cu probleme cardiace si responsabilizarea opiniei publice cu privire la gravitatea acestor probleme. Pentru a veni in sprijinul parintilor ai caror copii sufera de malformatii cardiace congenitale, Procter & Gamble a lansat site-ul sansalaviata.ro, de unde puteti afla informatii despre malformatiile cardiace la copii, modalitatile in care acestea pot fi corectate si tipurile de interventii care pot fi efectuate la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures.
In Romania se nasc anual aproximativ 1000 de copii cu malformatii cardiace, iar 900 dintre acestia necesita interventie chirurgicala in primul an de viata. Cea mai mare parte a acestora sunt operati in centrul de la Targu-Mures, insa numai 270 de copii pot fi operati in medie intr-un an, la Institutul din Targu-Mures, intrucat exista un singur bloc operator si o singura echipa specializata.
"Campania "Sana la viata, sansa la noi amintiri" are drept scop cresterea numarului de copii operati, prin depistarea precoce a malformatiilor cardiace congenitale si prin efectuarea interventiilor la momentul optim. Acest lucru se va realiza printr-o campanie de informare a parintilor, a medicilor de familie si a specialistilor, precum si prin dotarea unei a doua sali de operatii la Targu-Mures. Pentru ca demersurile de amenajare a unui bloc operator sa inceapa cat mai repede, Procter & Gambel a donat deja Institutului suma de 300 000 USD. De asemenea, un medic de la IBCvT se afla in prezent la specializare in cardiologie interventionala in Elvetia. Pentru amenajarea noului bloc operator, suma totala estimata care va fi corelata si donata la finalul campaniei este de aproximativ 550 000 de USD", a declarat Olivia Ciubotariu, Specialist Relatii Externe la P&G.
"Avem o singura sala de operatii dedicata exclusiv interventiilor chirurgicale la copii, care functioneaza la standarde europene. Prin dotarea cu echimapent a celei de-a doua sali de operatie si sprijinirea formarii de noi specialisti intr-un domeniu deficitar in Romania, vom putea creste numarul copiilor operati si al interventiilor efectuate la momentul optim. Cred ca programul "Sansa la viata, sansa la noi amintiri" va avea impac, atat pe plan profesional, cat si pe plan stiintific -educational, prin reducerea mortalitatii provocate de bolile cardiovasculrae", a precizat doctorul Horatiu Suciu, coordonatorul echipei chirurgicale de la Targu-Mures.
La campania "Sansa la viata, sansa la noi amintiri" participa urmatoarele marci Procter & Gamble: Ariel, Bonux, Tide, Ace, Lenor, Fairy, Mr. Proper, Pampers, Pampers Wipes, Always, Discreet, Wash&Go, Head&Shoulders si Gillette.
Ajuta si tu copii cu malformatii cardiace!
Campania "sansa la viata, sansa la noi amintiri", primul proiect de amploare dedicat sprijinirii copiilor ce sufera de malformatii cardiace congenitale, a fost lansat astazi, 1 iulie 2008, de catre compania Procter & Gamble. Scopul acestei campanii este amenajarea unui nou bloc operator la Institutul de boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Muresc (IBCvT) si specializarea in strainatate a personalului medical, cu ajutorul fondurilor stranse pe parcursul acesteia.
De TopSanatate
Comentarii (1)
cine se confrunta cu o astfel de problema nu poate sa spuna decat ca aceasta campanie 'sansa la viata,sansa la noi amintiri'este un proiect minunat bine venit si mult asteptat.am si eu un baietel care ieri pe data de 8 iulie a inplinit 3 ani si s-a nascut cu tetralogie fallot.a fost operat pt prima oara la 8 luni la institul inimii cj.acum ne pregatim pt urmatoarea.multa sanatate si noroc tuturor copiilor si parintilor care se confrunta cu astfel de probleme.
Posteaza comentariu