Directorul de creaţie a cunoscutei case de modă, belgianul Raf Simons, a dat lovitura cu această colecţie.
Dacă acest sezon de toamnă-iarnă a inspirat mulţi desingeri, Raf Simons, directorul de creaţie al Casei Christian Dior, chiar a dat lovitura. Nu ştiu dacă aţi pierdut sau nu la momentul respectiv prezentarea colecţiei, dar eu cred că merită să fac o scurtă trecere în revistă, dat fiind că aceste genţi sunt o îmbinare de eleganţă, lux şi operă de artă. Mai ales că în joc sunt ilustraţiile celui mai cunoscut artist pop şi a celui mai celebru pictor american al secolului XX– Andy Warhol.
Din perspectiva marketingului, folosirea ilustraţiilor cu pantofi ale lui Warhol ca aplicaţii pe genţile Dior (şi pe întreaga colecţie), a fost o mişcare inteligentă, dar şi elegantă.
În acest fel, desingerul belgian Raf Simons, care se află la Dior abia din aprilie 2012, şi-a pus în valoare talentul şi a demonstrat că are cu siguranţă idei despre artă. “M-a atras delicateţea şi sensibilitatea muncii pe care el (n.r. Andy Warhol) a depus-o în tinereţe, astfel că folosirea acestui stil grafic pentru colecţie s-a produs natural”, declara atunci directorul de creaţie de la Dior. Astfel el a reuşit un montaj perfect între “semnătura” unui artist celebru – prin desenele acestuia reprezentând pantofi, deci modă – şi creearea unei colecţii de modă, ceea ce e tot “semnătură” de artist.Nu este însă prima dată când munca lui Andy Warhol, care în timpul vieţii a intrat practic în fiecare zonă a culturii (publicitate, literatură, filozofie, clipuri muzicale, film, desen, pictură) este folosită ca sursă de inspiraţie pentru noi creaţii – au existat ediţii limitate de accesorii pentru laptop, iPhone, iPad şi versiunea păpuşilor Vinyl Collectible Dolls.
Aşa că prin realizarea acestei colecţii, Dior chiar a dat lovitura sezonului! “Semnătura” lui Andy Warhol creează nu numai modă, ci şi valoare!
Posteaza comentariu