Myla Dalbesio nu-i un nume cunoscut în lumea modei, dar de acum înainte va fi, cu siguranță. Tânăra din Wisconsin a reușit să spargă toate tiparele din industria modei, fiind cooptată pentru a prezenta campania de promovare a colecției de lenjerie intimă Calvin Klein.
Myla Dalbesio poartă haine de măsura 10 după standardele americane (40 după standardul european), dar în lumea modei oricine trece de măsura 0 sau 2 (30 sau 32 după profilul european) este considerat "plus size", notează cotidianul britanic Daily Mail. "E un pic neclar, pentru că eu sunt considerată grasă. Nu-s cea mai corpolentă fată din acest sector, dar e limpede că sunt mai mare decât toate fetele care au lucrat pentru Calvin Klein, iar asta e intimidant", a spus tânăra.
Altfel spus, nu e vina ei că arată normal. De altfel, Myla, care se consideră undeva pe la jumătate pe linia între slab și gras, arată excelent în lenjeria neagră. Ea spune că imaginile din campania Calvin Klein, pentru care au mai lucrat manechinele Jourdan Dunn, Ji Hye Park, Amanda Wellsh și Lara Stone, marchează un moment revoluționar, pentru că nu pune accent pe faptul că ea este diferită de celelalte protagoniste. "Nu sunt destul de slabă pentru a fi alături de fetele slabe, dar nici atât de grasă ca să fiu cele grase, așa că nu mi-aș fi găsit locul", a declarat modelul, mulțumind brandului CK.
Posteaza comentariu