
Pentru oamenii obișnuiți, Myla arată așa cum trebuie să fie o femeie frumoasă. În lumea modei, însă, formele ei sunt considerate prea pronunțate
În ciuda polemicii, Myla spune că această campanie îi dă speranța că mărimea va deveni un criteriu mai puțin important în industria modei. "Calvin Klein nu a dat drumul acestei campanii pentru a arăta în mod special că au o fată mai plinuță. Au făcut-o așa cum fac de obicei, fără deosebiri. Nu există o secțiune separată pentru fetele plinuțe", a încercat ea să toarne apă pe foc.
La rândul ei, celebra casă de modă și-a exprimat punctul de vedere. "Colecția The Perfect a fost creată pentru a sărbători și a răspunde nevoilor diferitelor femei. Iar aceste imagini sunt menite să comunice că noua noastră colecție poate fi purtată de mai multe siluete, într-o gamă mai largă de mărimi", a declarat pentru Daily Mail un purtător de cuvânt al Calvin Klein.
Posteaza comentariu