Trenciurilor usoare, mantourilor supradimensionate cu aspect relaxat, jachetelor din piele de oaie, cardiganelor pescaresti, camasilor XXL cu aspect artistic si vestelor li s-au adaugat accesorii noi: geanta St Ives, realizata din piele intoarsa, lana englezeasca si tesaturi cu motive etnice, esarfe realizate din matase pictata manual, poncho-uri ecvestre din casmir, pantofi brogue si sosete din lana galeza.
Odata cu lansarea acestei colectii, Burberry si-a extins serviciul “Runway made to order”(http://uk.burberry.com/shows-events/menswear-aw14/#/all-looks/collection), prin care clientii isi pot personaliza piesele favorite si le pot comanda pana la data de 22 ianuarie, pe site-ul www.burberry.com, cu mult timp inainte ca acestea sa fie disponibile in magazine.
Pasionatii de moda au putut urmari show-ul in timp real, prin imagini video, foto si muzica pe platform precum, www.burberry.com, Facebook, Twitter, Instagram, Vine, Pinterest, Google+, YouTube, YouKu, Sina Weibo, Douban, Sumally and WeChat.
Show-ul a fost optimizat pentru telefoanele inteligente, oferindu-le consumatorilor de moda posibilitatea sa observe hainele in detaliu, sa personalizeze si sa comande piesele vestimentare preferate, imediat dupa lansarea colectiei.
Burberry a fost infiintata in 1856 si are sediul central la Londra. In Romania, magazinul Burberry se afla pe strada Luterana, nr 4.
Foto: Burberry