New Look, cel mai tare brand de haine din Marea Britanie a sosit şi la noi

Româncele fashioniste pot bifa încă un magazin în intinerariul lor de shopping, după magazine ca Zara, Mango, Stradivarius sau H&M. Pe 26 august retailer-ul britanic de fashion, New Look a deschis primul său magazin din Romania, la AFI Palace Cotroceni.


Româncele fashioniste pot bifa încă un magazin în intinerariul lor de shopping, după magazine ca Zara, Mango, Stradivarius sau H&M. Pe 26 august retailer-ul britanic de fashion, New Look a deschis primul său magazin din Romania, la AFI Palace Cotroceni. Pe 1 septembrie va fi inaugurat al doilea magazin în Baneasa Shopping City, urmat de alte două în Polus Center Cluj şi Maritimo Shopping Center din Constanţa.

Brandul de origine britanică este liderul vânzărilor de rochii, jeans şi pantofi în ţara de origine, iar o pereche de pantofi este vândută la nivel global la fiecare 2 secunde! Rămâne de văzut în ce măsură le va convinge pe românce să-şi deschidă portofelele, mai ales că intră în competiţie cu branduri populare, precum Mango sau Zara şi, nu în ultimul rând, H&M.

De exemplu, la evenimentul de lansare New Look din Afi Cotroceni de săptămâna trecută au participat câteva vedete, printre care şi prezentatoarea Tv, Albertina Ionescu, îmbrăcată într-o rochiţă superbă de la Zara şi pantofi nude, tot de la Zara.

Retailer-ul britanic New Look le-a ispitit pe vedete şi fashioniste, în cadrul petrecerii de lansare, cu reduceri de 40% la orice articol cumpărat. Oferta a fost mai avantajoasă decât cea de la lansarea H&M, unde toţi invitaţii au beneficiat de un discount de 25%.

În general, New Look şi H&M  au palete asemănătoare de preţuri. New Look propune pentru acest sezon în România produse cu preţuri începând de la 79 de lei pentru rochii, 49 de lei pentru jeans, 89 de lei pentru jachete şi 35 de lei pentru încălţăminte. Nu degeaba magazinul retailer-ului britanic din AFI Palace Cotroceni este amplasat, strategic, vizavi de cel al suedezilor de la H&M.
Vitrinele magazinului New Look tind, totuşi, să-ţi fure mai repede privirea, asta dacă eşti adepta unui stil vestimentar mai îndrăzneţ, cu imprimeuri inedite şi croielile spectaculoase. H&M atrage şi el, dar prin simplitate şi comoditate.

Dacă facem referire la stil, New Look s-ar asemăna mai degrabă cu MANGO, un brand glamour, care se adresează tinerelor chic din mediu urban. Reprezentanţii New Look spun că folosesc ca surse de inspiraţie pentru colecţii atât cele noi trenduri de pe podiumuri, cât şi din lumea celebrităţilor şi stilul străzii.
Preţurile retailer-ului britanic sunt însă mult mai accesibile decât cele ale retailer-ului de origine spaniolă. De exemplu, preţul predominant al rochiţelor de la MANGO este în jur de 200 de lei, în timp ce la New Look un preţ popular la rochiţe este 129 lei.

Aşa că ai încă un motiv să colinzi magazinele toamna aceasta!

 

Credit foto: PR, facebook.com