În 1977, aveam aproape 18 ani şi o întâmplare de la cutremurul ce a avut loc în acel an, m-a făcut să mă întreb, pentru prima oară în viaţă, câtă libertate avem cu adevărat să ne alegem destinul.
În zilele ce au urmat cutremurului, la unul din blocurile prăbuşite, un civil ajuta armata, dar spre deosebire de alţii ca el, nu striga pe nimeni şi nu căuta pe nimeni.
A fost întrebat dacă are pe cineva drag care locuia acolo, dar el a povestit cum în ora premergătoare cutremurului a încercat să ia masa, împreună cu prietena lui, la restaurantul Dunărea, dar era plin.
După aceea, a vrut să servească măcar o prăjitură la cofetăria Casata, unde au găsit, la o masă, un bărbat singur. Acel bărbat le-a răspuns că aşteaptă pe cineva, aşa că au ieşit dezamăgiţi şi au traversat strada neştiind încotro să se mai îndrepte. În acel moment, a început un vuiet îngrozitor şi au văzut cum blocul în care se afla cofetăria se prăbuşea în faţa lor. Atât restaurantul Dunărea, cât şi cofetăria Casata au fost în blocuri care au fost distruse de forţa cutremurului, prinzând în strânsoarea zidurilor lor zeci de vieţi omeneşti.
Acel bărbat care „fentase” moartea se considera dator victimelor neştiute din clădirea în care ar fi putut să fie şi el, dar Ceva sau Cineva i-a călăuzit paşii departe de pericol.Ulterior, viaţa şi mai ales studiul astrologiei mi-au furnizat multe dovezi despre faptul că, deşi avem libertate de alegere asupra modului cum călătorim pe drumul vieţii, bornele, încercările de-a lungul lui, sunt bine definite ca formă şi moment de producere. Nu întâmplător la accidentul de la Mihăileşti Buzău din 2004, în care un camion încărcat cu 20 tone de azotat de amoniu a explodat, au murit oameni care nu s-au cunoscut şi care s-au regăsit, printr-o ciudată atracţie fatală în acel loc şi în acel moment: săteni curioşi, şoferi şi pasageri aflaţi în trafic, ziarişti, pompieri. Accidentul în sine a fost doar un pretext pentru ca ei toţi să-şi întâlnească destinul. Am constatat că evenimentele acestea tragice, fie că e vorba de accidente sau sunt de altă natură, sunt favorizate de anumite conjuncturi planetare.
În aceste zile, mi-a atras atenţia din perspectivă astrologică faptul că accidentul din Muntenegru a avut loc într-o zi de Lună Plină.
Duminică, 23 iunie, la ora 14:32, ora Bucureştiului a avut loc opoziţia Lună-Soare, cu Luna în Capricorn într-un grad care se află exact pe Soarele din astrograma României, cea asociată revoluţiei din 22 decembrie 1989. Luna semnifică, într-o astrogramă a unei ţări, oamenii din popor şi se află aici chiar în casa transporturilor, a drumurilor, şoselelor, podurilor şi viaductelor. Capricornul, ca semn de Pământ, arată solul, munţii, stâncile, prăpăstiile, zonele accidentate. Casa (domeniul din zodiac) în care se află Luna este în Săgetător, care semnifică călătoriile la mare distanţă, totul descriind astfel, cu o acurateţe de necontestat, accidentul nefericit în care au murit 18 cetăţeni români.Am înregistrat, de-a lungul ultimilor ani, printr-o muncă atentă de observaţie, multe evenimente tragice care au coincis cu fenomenul de Lună Plină.
Cutremurul din 4 martie 1977: A doua zi după cutremur a fost o Lună Plină în Fecioară, semn de Pământ, care este asociat mişcărilor scoarţei terestre. De cei ocupaţi cu salvarea celor prinşi sub dărâmături, Luna Plină a fost considerată un avantaj, căci lumina şi uşura astfel munca lor.
Explozia de la Cernobâl din 26 aprilie 1986: Cu o zi înainte avusese loc o Lună Plină în Scorpion (semnul morţii şi distrugerii) în conjuncţie cu Pluton (planeta care descrie energia atomică, descoperită odată cu procesul de fisiune nucleară de către Enrico Fermi).
Cutremurul din Sumatra indoneziană din 26 decembrie 2004: Un cutremur devastator care a produs 120.000 morţi, având 9,1 grade pe Richter şi o durată fantastică de 10 minute.
Accidentul de microbuz din Vaslui, din 7 septembrie 2006: în aceeaşi zi, a avut loc o Lună Plină în Peşti, semn karmic, care desemnează şi confuzia, greşelile provenind din inconştient sau inconştienţă (vehiculul nu era autorizat pentru transport persoane şi totuşi şoferul s-a angajat într-o depăşire iresponsabilă).
Accidentul aviatic de la Clinceni din 5 iunie 2009: A doua zi a fost Lună Plină în Săgetător, semnul optimismului şi temerităţii (pilotul, comandantul aerodromului, se angajase într-o acrobaţie extrem de dificilă şi periculoasă).
Cutremurul din Japonia din 11 martie 2011: A avut loc cu 5 zile înainte de fenomenul de SuperLună (Luna la o distanţă foarte mică de Pământ), ce a coincis de fapt cu o Lună Plină în Fecioară, semn de Pământ. Declanşarea evenimentului a fost însă grăbită de intrarea lui Uranus în Berbec ( a avut loc chiar pe 12 martie, a doua zi după cutremur), care este planeta neprevăzutului, a accidentelor şi a evenimentelor neaşteptate şi brutale.
Berbecul e semn de Foc, urmând după Peşti, semn de Apă, arătând perfect succesiunea dezastrului: întâi a fost tsunami-ul care a lovit reactoarele centralei de la Fukushima, care apoi au explodat emanând radiaţii radioactive.Concluzia la care am ajuns eu în urma acestor sincronicităţi uluitoare şi inexplicabile pe baza bunului simţ şi chiar prin matematica probabilistică este aceasta: „Coincidenţele sunt modul în care Creatorul vrea să rămână anonim, iar ÎNTÂMPLAREA este un nume pentru o lege universală încă nerecunoscută de majoritatea oamenilor de ştiinţă.”
Dar toate la timpul lor...
AstroVesta®
http://www.astrovesta.com