Campania „Schimbă lumea prin frumusețe” face parte dintr-o amplă inițiativă globală ce poartă numele de „Beauty For a Purpose” și va fi implementată în România prin cei trei piloni care reprezintă fundamentul companiei: investiția într-un portofoliu inovator de produse cosmetice calitative și accesibile, dezvoltarea calităților antreprenoriale ale femeilor și întărirea eforturilor de CSR pentru prevenția cancerului la sân și a violenței domestice.
Primul pas al campaniei a fost definirea universului feminin în 2015.
Frumusețe: în România, frumusețea se traduce prin încredere în propria persoană și acces către o lume mai bună, o lume în care femeia poate obține ce își dorește și asupra căreia are controlul.
Când o femeie se simte frumoasă, este mai curajoasă și mai deschisă, nu îi este teamă să își asume noi provocări și are încredere în puterea sa de a-și atinge obiectivele. Libertate: româncele și-ar dori să se detașeze de așteptările sociale, de prejudecățile și “rețetele” care le spun cum ar trebui să se comporte și să își trăiască viața.Priorități: maternitatea și viața de familie rămân roluri cruciale pentru românce.
În mod ideal, ele și-ar dori să poată aloca timp suficient familiei și să poată avea, în mod regulat, momente dedicate doar lor.Profesie: cariera este asociată cu independența financiară și, mai ales, cu dezvoltarea personală, pentru că răspunde nevoii lor de afirmare. Dimensiunea profesională aduce plus valoare vieții româncelor, oferindu-le posibilitatea de a se rupe de sfera domestică, de a întâlni oameni noi și de obține recunoașterea pe care simt că o merită. Echilibru: româncele jonglează cu mai multe roluri sociale și resimt presiunea de a îndeplini numeroase așteptări. Din acest motiv, și-ar dori mai mult timp doar pentru ele. În ceea ce privește „modelul femeii împlinite”, trăsătura esențială a acesteia este capacitatea de a găsi echilibrul între viața profesională și cea personală.