Noul Schauma Nectar Nutrition: Prima gamă de produse de îngrijire a părului de la Schauma cu Nectar Floral, pentru păr uscat, fragil și lipsit de vitalitate

Părul sănătos și frumos nu doar că ne face să ne simțim bine, dar ne dă mai multă încredere în sine. Principalele probleme ale părului sunt vârfurile despicate, lipsa vitalităţii, fragilitatea şi aspectul deteriorat. Schauma acceptă provocarea acestora și lansează prima gamă de produse de îngrijire a părului cu Nectar Floral - Schauma Nectar Nutrition, cu o formulă nutritivă, care conferă îngrijire bogată și hrănitoare, dezvoltată special pentru părul uscat, fragil.

Ca ingredient de ultimă generaţie în produsele de îngrijire a părului, Nectarul Floral a fost ales în formula noii game Schauma datorită proprietăţilor sale de hrănire și regenerare intensă.

Noua gamă Schauma Nectar Nutrition îngrijește în profunzime fibra capilară, de la rădăcină până la vârfuri, redând frumusețea și aspectul sănătos părului uscat, fragil și lipsit de viață. Formula nutritivă conferă strălucire părului şi îl descurcă, lăsându-l cu până la de 3 ori mai ușor de pieptănat.

Infuzia de parfum rafinat, senzual și delicat transformă îngrijirea părului într-o experiență unică și un adevărat ritual de răsfăţ.

Gama cuprinde:
Șampon Schauma Nectar Nutrition
Cu parfum senzual floral, cu nuanțe orientale și note de vârf de mango, portocale și note de bază de cremă de cocos, vanilie și mosc, șamponul hrănește părul în profunzime în timp ce îl curăță, lăsându-l catifelat și mătăsos. Este disponibil în două variante:
400 ml (family size) - preț 11,49 lei sau 250 ml – preț 8,89 lei

Balsam Schauma Nectar Nutrition, 200 ml – preț 8,89 lei
Acoperă fibrele capilare cu un strat protector, lăsând părul neted și lucios.
Are un parfum senzual, cu note florale de mandarine, ylang-ylang și vanilie, ce transformă îngrijirea părului într-o adevărată experiență de răsfăț pentru păr și pentru simțuri.



Noua gamă Schauma Nectar Nutrition este disponibilă în magazine începând cu luna septembrie 2014.


Henkel operează la nivel mondial cu cele mai importante branduri și tehnologii în trei domenii de activitate: Laundry & Home Care, Beauty Care și Tehnologii Adezive. Fondată în 1876, Henkel deține poziții de conducere la nivel global pe piață atât în afacerile de consum, cât și în cele industriale cu branduri bine cunoscute, cum ar fi Persil, Schwarzkopf și Loctite.

Henkel are aproximativ 47.000 de angajați și, în anul fiscal 2013, a raportat vânzări de 16,4 miliarde de euro și un profit operațional ajustat de 2,5 miliarde de euro. Acțiunile preferențiale Henkel sunt listate în indicele bursier german DAX.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod