Sub deviza “IMAGE no more, just SALES”, Conferinta “Marketing in Direct” le ofera si in acest an specialistilor in marketing oportunitatea de a-si eficientiza strategiile de marketing & vanzari.
Un eveniment cu traditie, cea de-a 6a editie MID are loc pe 25 septembrie la Clubul Diplomatic Bucuresti, si, asa cum a obisnuit deja, beneficiaza si de aceasta data de sustinerea unora dintre cei mai buni specialisti in domeniu: 12 speakeri - in frunte cu renumitul specialist in marketing si afaceri, americanul Jay Abraham, Fondator & CEO Abraham Group - vor vorbi despre noi modalitati care pot sustine dezvoltarea unei afaceri, cresterea vanzarilor si, in acelasi timp, crearea unei legaturi stranse cu clientii. Catalin Tenita - Managing Partner Treeworks & Zelist/Zelist Monitor, Adrian Niculescu - Antreprenor, Speaker, Autor & Trainer, Peak Performance Coach si Venture Capitalist, Alex Dinu - Fondator The Markers, Trainer Vanzari si Specialist in Strategii de Dezvoltare, Cristian Gheorghe - Country Sales Manager Sport Evolution Group, Bogdan Nedelcov - CEO MailAgent, Sorin Peligrad - Senior Trainer, Coach, Antreprenor, Adelina Pasat - Managing Partner al BUZZStore, Adrian Stanciu - Consultant de afaceri, Alex Ciuca - Managing Partner Superior Media, precum si actorii Vasile Calofir, Dan Chisu alaturi de fosta prezentatoare TV Mihaela Tatu - actualmente Trainer, vor vorbi din proprie experienta despre avantajele si riscurile unei abordari unilaterale. Pentru ca dozate optim (insa in asta consta misterul!), imaginea si vanzarile pot face o echipa excelenta.
Conferinta Internationala "Marketing in Direct" ofera marketerilor idei si strategii cu aplicabilitate imediata si aduce un plus de valoare prin studiile de caz prezentate. In acelasi timp este o sursa de cunoastere, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, oferind participantilor continut real si informatii actuale.
© Copyright:
Vanzari multe si clienti multumiti de alegerea facuta
Secretele sunt dezvaluite la cea de-a 6a editie a Conferintei “Marketing in Direct”.
Posteaza comentariu