Astăzi, aducem în atenția iubitoarelor de skincare și make-up o realizare importantă a brandului: Clarins a obținut locul #1 în distribuția produselor de skincare în Europa la 3 categorii – Total Skincare, Woman Face Skincare, respectiv Body Skincare in Prestige distribution.
Nu ne surprinde vestea, întrucât brandul s-a bucurat încă de la început de un succes răsunator în lumea de skincare și make-up, deținând un portofoliu impresionant de produse cu rezultate spectaculoase, dintre care enumerăm:
Double Serum, emblema inovației permanente a brandului și cel mai bun produs antirid realizat vreodată, care se bucură de performanța de a avea 1 produs vândut la fiecare 6 secunde.
Hand & Nail Treatment Cream cu 1 produs vândut la fiecare 24 de secunde, precum și crema revoluționară Extra Firming vândută la fiecare 9 secunde. De asemenea, este interesant de reamintit publicului faptul că uleiul tratament pentru față Blue Orchid deține aproape 1 milion de uleiuri vândute pe an. Lista nu se oprește aici, întrucât Clarins se află într-o continuă evoluție, militând pentru expertiză în skincare, inovație permanentă, precum și pentru puterea planetelor și a științei.
Iată valorile de bază ale brandului, principii care, de altfel, au condus la rezultatele frumoase de care Clarins se bucură în prezent: responsabilitate, ascultare, încredere și frumos. Brandul crede cu tărie în puterea plantelor și a științei, dezvoltând procese naturale pentru obținerea extractelor de plante. Produsele Clarins nu includ în compoziția lor plante pe cale de dispariție, ci plante care cresc în sălbăticie, acestea din urmă fiind mai bogate în substanțe active. De altfel, Clarins favorizează utilizarea plantelor din agricultura ecologică sau dintr-un program de comerț echitabil.