#
#
Asociatia Romana Anti Sida, ARAS, cu spjinul Durex si al grupului
McCann-Erickson, lanseaza campania educationala de prevenire SIDA
"Gandeste cu prezervativ!".
Aceasta se adreseaza in principal tinerilor, care sunt cei mai expusi
riscului de contaminare cu HIV, dar si cei mai receptivi la semnalele
de alarma lansate pentru prevenirea infectarii cu HIV.
Campania promoveaza un concept care isi propune sa treaca dincolo de
simpla sa receptare, urmarind sa genereze o atitudine in randul publicului
caruia i se adreseaza. "Gandeste cu prezervativ" este mesajul principal al
acestei campanii educationale, in spatele acestuia aflandu-se o serie de
"mesaje avertisment" menite sa atraga atentia tinerilor asupra riscurilor
contactarii SIDA: in primele 6 luni de la infectarea cu HIV, virusul nu
poate fi, in general, depistat, gradul de expunere este acelasi pentru
toti partenerii, numarul persoanelor bolnave de SIDA este in continua
crestere.
Campania se va desfasura la nivel national, timp de 6 saptamani. Va
beneficia de promovare pe cele mai importante canale de informare:
televiziune, radio, presa scrisa si web site. Peste 9.000 de afise
vor fi amplasate in licee, universitati si in locurile des frecventate
de tineri: baruri, discoteci si alte locuri publice. In aceasta vara,
echipe de voluntari Aras vor distribui, pe litoral si in tara, peste
12.000 de pliante si prezervative Durex, explicand tinerilor motivele
pentru care folosirea prezervativului poate preveni infectarea cu HIV.
In anul 2000, in Romania, infectia cu HIV a afectat persoane din toate
categoriile sociale, casatorite sau nu, femei sau barbati, cu o varsta
cuprinsa intre 20 si 35 de ani, femeile, respectiv 25 si 49 de ani,
barbatii.
In prezent, la nivel mondial, in fiecare minut mor, in toata lumea,
infectate cu HIV, 5 persoane, in special tineri.
Posteaza comentariu