Imi spune sa astept. Ma va parasi?

Se intampla adesea sa fi trecut prin multe, desi esti foarte tanara. Iar cand experientele ti se par mai mult sau mai putin similare, repetate, te intrebi daca nu e ceva in neregula cu tine...
Se intampla adesea sa fi trecut prin multe, desi esti foarte tanara. Iar cand experientele ti se par mai mult sau mai putin similare, repetate, te intrebi daca nu e ceva in neregula cu tine sau mergi mai departe, desconsiderand existenta legaturii? Iata povestea unei cititoare in ce priveste acest subiect:

Buna,

Am 22 de ani si simt ca lumea mea se naruie... In 2007 am suferit din cauza a doua relatii si simt ca nu mai am putere sa merg inainte... Ma simt coplesita de ganduri si mai ales de intrebarile la care nu am reusit sa aflu raspunsul.

Prima relatie care s-a terminat a durat 1 an si 5 luni. A fost o relatie in care am suferit mult din cauza prejudecatilor si a celor din jur, care nu erau de acord cu noi. Am trecut prin foarte multe impreuna, iar spre sfarsit am inceput sa cedam amandoi, ne certam foarte des din cauza unor lucruri minore, nu mai aveam rabdare unul cu altul. Il iubeam enorm, poate nebuneste, simteam ca sunt in stare de absolut orice.

La un moment dat, in luna iunie, iubitului meu de atunci i-a venit o idee, "sa luam o pauza"; mi s-a parut o modalitate de a fugi de probleme... Pauza a durat aproximativ o saptamana, dupa care ne-am intalnit si mi-a spus ca el nu mai vrea sa fim impreuna, pentru ca relatia noastra este imposibila. La insistentele mele, mi-a spus ca el se intalneste cu altcineva si ca vrea sa aiba o relatie cu persoana respectiva. Am refuzat sa cred ca s-a terminat si am insistat sa ne impacam.

Pana in luna august am tot "negociat" si pana la urma am incercat din nou sa vedem daca mai putem fi impreuna. Intre timp, am aflat multe lucruri care m-au scarbit si care m-au facut sa renut definitiv, am luat o hotarare, si anume, ca nu mai vreau sa continui agonia; am inteles intr-un final ca relatia nu avea nici un viitor...

Prin urmare, in luna septembrie mi-am continuat viata, desi sufeream in continuare pentru "iubirea imposibila".

Am intalnit un baiat care ma facea sa rad cand de fapt as fi vrut sa plang, ma facea sa visez cand de fapt mi-as fi dorit sa se termine viata... Treptat-treptat, acest al doilea baiat a intrat in sufletul meu si mi-a propus sa incercam impreuna, "tinandu-ne de mana", sa infruntam viata. Stia in mare parte prin ce trecusem si i-am spus ca trebuie sa aiba rabdare cu mine, ca am nevoie de multa atentie si afectiune; mi-a spus ca nu era asta o problema.

In concluzie pe parcursul ultimelor 3 luni din anul 2007 am fost impreuna. In primele 2 luni a fost foarte frumos, ne intalneam foarte des, ne simteam bine impreuna... Mi-a spus ca ma iubeste si ca simte ca ar putea sa traisca cu mine pentru tot restul vietii, mi-a propus chiar sa ne casatorim in 2009, cand voi termina eu facultatea. Ultima luna a fost o perioada mai grea pentru amandoi, a avut niste probleme de care nu prea vroia sa-mi povesteasca si am simtit ca ceva nu este in regula, am simtit ca nu are incredere in mine si nu prea am incercat sa-l inteleg...

Deja nu ne mai intalneam asa de des, imi spunea tot timpul ca este ocupat, nu ma mai suna, nu prea imi mai dadea atentie cand ne intalneam si am incercat sa vorbesc cu el, i-am spus ca nu mi se pare o situatie tocmai normala si mereu imi raspundea ca mi se pare mie, ca el ma iubeste si vrea sa fim in continuare impreuna. La un moment dat, a recunoscut ca intr-adevar are niste probleme pe care o sa le rezolve si apoi totul va fi bine ca inainte, totul va reveni la normal.
 

Comentarii (38)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • dannezu pe 18 Ian 2014, 21:13
    viata este nedreapta

    viata este nedreapta si oameni rai

    0
    0

  • Aikon007 pe 21 Aug 2012, 11:23
    Vrei sa imi acorzi o sansa de a ne cunoaste?

    Buna ma cheama Cristian sunt din Bucuresti am 27 de ani jumate,locuiesc in sector 4 Berceni,daca si tu esti singura si vrei sa vorbesti cu un baiat te astept cu mare drag pe id-ul de mess enache_cristian85 .Multumesc frumos

    0
    2

  • gabytzukkka pe 19 Aug 2012, 18:49
    asemantor

    fetelor deci mie nu mi a zis ca vrea o pauza sau chesti de genu astha pur si simpu ne am mai vaz de o spatmana eu sper ca el sa vina la mine si el asteapta ma duk eu la el ca sa ne vedem .simt ca si a gasit pe alcineva.

    0
    0

  • Ana Maria pe 17 Ian 2012, 13:06
    Vrea o pauza...

    AM avut o relatie cu un baiat aproximativ 7 luni...ne iubim foarte mult,dar eu in acest timp am facut foarte multe greseli a trecut peste acum sa gandit ca vrea o pauza mi-a promis ca va fi din nou al meu...nu vad viata fara el sufar ingrozitor de mult il vad tot timpul in fata mea nu pot sa ma mai controlez merg pe strada si plang nu pot sa ma mai opresc din plans ma doare foarte tare..tinem legatura vorbim la telefon pe messenger dar degeaba stiu ca nu mai e al meu nu ma consoleaza cu nimic faptu ca tinem legatura...nu stiu ce e in capul lui dece vrea o pauza mi-a spus ca si el sufera nici lui nu ii este bine,atunci dece vrea pauza asta?...mi-e foarte dor de el...dati-mi un sfat va rog din suflet :(((:(((

    0
    3

  • ANDUTZA pe 26 Dec 2011, 20:39
    TU ai raspunsul

    Partial m-am regasit si eu in descrierea asta. Loredana, raspunsurile cele mai clare sunt la tine. Incearca sa te concentrezi si sa-ti imaginezi ca esti o alta persoana.... nu stiu ....ca esti altcineva care se uita la cuplul asta de undeva din umbra. Sigur vei vedea lucrurile distante, reci, in nici un caz "simtite" asa cum le-ai descris! Ce sfat i-ai da fetei: sa spere sau sa mearga mai departe? Gandeste-te ca indiferent de cum au fost zilele lor, ea are o viata in fata. I-ai spune sa ignore pe "dl dobitoc" si sa mearga mai departe, sa-si faca studii, sa-si ajute parintii, sa viziteze lumea, sa dea o sansa altuia(e de fapt o sansa tot pt ea ;) ) sau i-ai spune "ia o batista si mai plangi putin ca se rezolva"? Raspunsul e la tine! Numai bine! PS: Dl psiholog, nu stiu pe ea, dar pe mine sigur m-ai lamurit bustean! Vei vedea lucrurile clar ca lumina zilei. Vei avea in fata ta doua: ea invadandu-i spatiul si cerand explicatii, el fugind de explicatii. Nu asta e calea. Lasa-l. Pur si simplu lasa-l. Nu e primul barbat din lume, nu e nici ultimul. Daca el te vrea, iti va cauta prezenta calda. In cazul in care inca te mai vrea si te gaseste amenintatoare, de neclintit nu va dori sa fie in preajma ta. O relatie se bazeaza pe reciprocitate. Daca el nu vrea relatia, e liber. Dragoste cu sila nu se poate. Vei intalni persoana care sa "fuga spre tine". Doar daca ii oferi libertatea de a te alege.

    6
    0

  • Denice pe 25 Nov 2011, 22:18
    ai nevoie de reguli

    Draga mea ! Din cate ai povestit tu , se pare ca ai nevoie de reguli ? Ai auzit de ele ? Citeste-le si ai sa intelegi unde gresesti si de ce suferi . Inteleg prea bine ca iti lipsesc unele notiuni in ce priveste natura barbatului . Greselile acestea toti le facem cateodata desi suntem constienti de ele . Sa te stapanesti pe tine si sentimentele tale , de cele mai multe ori inseamna sa-ti castigi respectul si chiar si sa-i pastrezi interesul acelei persoane care te intereseaza . Succes !

    3
    0

  • Lore pe 30 Mar 2011, 13:24
    Oamenii te vor trata exact asa cum meriti

    Desi multa lume o sa imi dea in cap o sa zic totusi, poate ajuta pe cineva.Daca oamenii te trateaza rau atunci inseamna ca tu ai o problema cu tine. Daca tu te respecti atunci oamenii te vor respecta, daca tu te iubesti atunci oamenii te vor iubi. Daca tu iti faci griji atunci poti fi sigura ca ele se vor transforma in realitate, pentru ca grijile se transforma in autoprofetie. De fiecare data cand aud ca barbatul cutare i-a facut nu stiu ce vreunei femei stau si ma gandesc care e problema cu femeia aia. Oamenii nu pot sa te trateze mai bine decat meriti din pacate. Asa ca de fiecare data cand ti se intampla ceva rau gandeste-te: ce trebuie sa schimb la mine ca oamenii sa ma trateze ok. Cineva zicea ca trebuie sa fii independenta si sa te iubesti pe tine insuti si zicea bine. Pe cazul tau in mod special: nu ai incredere in tine, nu te iubesti pe tine insuti si nu iti poti controla gandurile si grijile. Ai nevoie de iubire dar ca sa ai parte de iubire din exterior trebuie sa te iubesti tu insuti, altfel nu merge pentru ca vei repeta ciclul in care esti abandonata dupa o poveste de iubire. Ce ar fi sa iti zici in fiecare zi: Te iubesc Loredana, sa apreciezi ce e frumos si bun in tine si sa fii recunoscatoare pentru ce ai. Cu referire la fostul prieten: lasa-l in pace, cel putin pana iti revii sufleteste. Daca in momentul ala decizi ca il vrei inapoi vei putea actiona dintr-un loc de forta interioara.

    4
    2

  • Dedelu pe 9 Oct 2010, 00:03
    buna

    Deci... si eu am patit ceva aseamanator. si am rezolvat'o foarte simplu. ;) TIMPUL! Am fost indiferenta si dupa 3 luni a inceput sa m kute, sa m sune. dar eu il respingeam si ii spuneam mereu k imi este mai bne fara el . si asa a fost. kd stateam trista in kmera mea si imi aminteam de el faceam tot felul de activitati k sa schimb atmosfera. ba mai mult... zambeam kd imi venea sa plang... la inceput plangeam si tineam telef in mana si imi venea sa il sun , dar apelam cel mai apropiat prieten al meu. Ma intalneam des q el pe str, ieseam q prietenele mele... iar el in fiecare seara trecea q masina si se uita la mne. ne intalneam la petreceri, dar nu il bagam in seama. Asta in durea cel mai mult.El a fost primul kre a spus k vrea o pauza... iar pauza aia a ajuns la o relatie noua dn partea lui ;).A durut enorm la inceput, dupa o relatie de 1 an jumate... o relatie foarte stransa. Atat de noi kt si de parintii nostrii. Dar el stia k il iubesc si profita de tot. Credea k pt mn conteaza doar relatia mea q el, si orikte mi-ar fce am ramane impre. Dar nu a fost asa.Acum au treqt 4 luni de kd n mai suntem impre.Eu am gasit un alt baiat care ma merita si tine l mne. Fostul ma kuta, ma suna, dar este in zadar. A venit prea tarziu ... si chiar n are rost sa ii mai dau o sansa, dupa cat raw mi-a facut ;). Tot ce trebuie sa fci este sa il uiti, s aincerci sa te schimbi fizic dar si spiritual . Bafta incontinuare ! Sper sa ne scrii sh sa ne spui cum iti este acum!!! :*:*:*::*

    4
    0

  • yoyo-brunetta pe 5 Oct 2010, 16:14
    hi

    mda...eo zik k esti destul d tanara + k mai mult k sigur tacerea lui e un raspun si dak spui k sa afisat si cu alta tipa a mai si petrecut revu q ea e clar k atunci knd iti va raspunde la intrebari va zice NU...iar cat despre faptu k nu poate trece peste k ai tipat l el..s fim seriosi se poarte copilareste nu cred k parintii lui nu a tipat niciodata l ei ...uneori si acum parintii mei mai ridica tonu' l mn probabil sa simtit prost k a tipat o fata e bn k macar erati in particular nu vreau s stiu cum reactiona daca erau si prietenii lui d fata atunci knd ai fi tipat u l el...ar trebui s il lasi in pace s t prefaci k nu iti mai pasa k ai trecut peste s vada k poti merge mai departe si fara el ;) ... eu zic s iti traiesti viata pt k e scurta ;) iar baieti sunt o multime :D si poate Dumnezeu vrea s cunosti persoane care s t dezamageasca k atunci knde vei intalni pers potrivita s ai pt c s ii multumesti asa k,capul sus,zambeste si treci peste...t pup si bft

    2
    0

  • eu pe 22 Iul 2010, 16:23
    tristete

    stiu prin ce treci insa la mine probl este alta,nu l-am prins niciodata cu nimeni. am trait un vis pana acum,ma simteam atat de norocoasa si ma gandeam ca merit acest lucru pt ca viata m-a facut sa plang de mica. Familia lui nu a fost de acord cu mine ,el a fost cu cineva care desi se desprtiseara ea era omniprezenta in viata lor. mi-a spus ca nu vrea nimic cu ea,ca ma iubeste pe mine ,ba chiar a plans spundu-mi ca sunt viata lui si fara mine nu concepe viata. fosta mi-a facut lucruri f urate ,nu m-am dus la politie pt ca nu vroiam scandal.Acum dupa patru ani l-am cunoscut cu adevarat,am fost plecati in strainatate ,ne-am intors si nu mai stiu nimic de el. Ma doare ca este las si nu a avut curaj sa-mi spuna adevraul. L-am rgat sa spuna adevarul pt ca in ultima perioada nu mai venea la mine ,el care venea in fiecare zi si ma lua de la serv. IL URASC pt ca mi-a indepartat prietenele de langa mine si acum el surpriza este cu fosta,femeia care imi vb urat si ma ameninta cu moartea,eram urmarita tot timpul de un barbat. Mi-am gasit masina mereu zgariata,far stegatoare etc. eu am fost supusa nu am iesit din cuv lui niciodata,nu am rasp rautatilor ei . Sunt o proatsa si toate astea m-a costat f mult si inca mult timp.

    2
    1

  • isabella2010 pe 9 Mar 2010, 18:14
    love love

    e grea dragostea ..cere multe sacrificii...te sfatuiesc sa intri pe lovedigital.ro....si sa descoperi acolo o lume magica,.,care te va intelege si respecta...suntem alaturi de tine

    2
    1

  • ionut pe 13 Iul 2009, 21:43
    trist foarte trist

    cand ti-am citit povestea parca ma regaseam eu dar in alta ipostaza.eu am invatat de la foasta prietena multe lucruri importante ea ma ajutat sa trec peste greutati,si imi pare rau pt u ca nu ai un prieten care sa te ajute sa treci peste asta.nu uita dragaostea e ca vantu(nu se vede dar se simte)am invatat din proprile greseli.fi tare nu te lasa.intr-o zi si bunatatea ta va fi rasplatita iti jur doar sa ai putere

    2
    0

  • ellaseny pe 23 Apr 2009, 19:19
    fi tare!

    Nu este nimeni in masura sa'ti "aruce" in fatza expresii de genu "Ma intreb daca ai nevoie de un desen ca sa intelegi" pentru ca suntem multe/multi kre trec prin situatii asmanatoare.Ce am inteles eu este faptul ca esti o persoana foarte sensibila.Atat eu cat si altii iti putem adrsa fel si fel de incurajari...insa nu te vor incalzi cu absolut nimic.Durerea va fi aceiasi...Esti sg persoana kre poate schimba situatia in ceea ce te priveste....Si daca simti nevoia sa te intorci la el sa ii mai ceri raspunsuri...poate crezi k nu faci rau...intradevar faci ceea ce simti.Dar din exterior se vede altfel situatia.Cam te injosesti.....Un pic de ambitie nu strica,chiar daca este greu. ;)

    0
    2

  • deea pe 14 Apr 2009, 17:28
    trec printro situatie aproape asemanatoare

    Am 20 de ani am vb cu un baiat 6 ani a fost totul bn pana acum 2 ani cand a inceput sa ma insele si eu tot lam iertat pt ca il iubeam el stia punctele mele slabe si profita de asta stia ca nu il pot parasi pt ca il iubeam prea mult Relatia noastra mergea din ce in ce mai rau ne certam tot timpul anul asta in fianuarie iam spus ca nu are rost sa mai continuam pt ca ne certam tot timpul el a zis ca bn .Intre timp am cunoscut un baiat pe internet eu sufeream f mult pt ca lam iubit am vb ceva timp cu acest baiat stia povestea mea si el incerca sa uite pe cineva ,imi spusese ca vrea o relatie stabila dar el era in italia , a vb cu parinti mei si lea zis ca el vrea sa ma duc in italia am mers la el ,se purta super pana intro zi cand la sunat fosta si lam intrebat daca mai simte ceva pt ea si a zis ca da o mai iubeste .Dupa cateva saptamani mia cumparat bilet sa plec in romania dar mia spus ca nu vrea sa scape de mn doar sa ma duc sa imi vad parinti asta dupa o luna jumate el imi zice ca o sa ma intorc eu mam indragostit de el si ma doare pt ca am mai suferit odata si nu mai vreau .Ce sa cred ca vrea sa scape de mn dar nu are curaj sa imi spuna.

    1
    2

  • geo pe 12 Apr 2009, 00:56
    adriana.andra - o intrebare

    Adriana...care-i intrebarea la care vrei raspuns? Nu ai postat niciuna!!!!

    0
    2

  • adriana.anda pe 11 Apr 2009, 14:17
    o intrebare..

    eu sunt inca virgina...aseara am incercat sa o fac cu prietenul meu...dar ..nu s-a putu insa...nu stiu eram eu prea crispata sau..m-a penetrat dar foarte putin..nici nu am sangerat , nimic, a intrat doar putin..nu am folosit prezervativul...el nu a ejaculat in mine..poate avea ceva urmari aceasta intamplare...va rog, ajutati-ma cu un raspuns...

    1
    1

  • Anamaria pe 26 Mar 2009, 15:08
    Pentru Andreea

    De cand a scris mesajul Loredana, sper ca deja se distreaza cu sfaturile si si-a si gasit pe altul. Referitor la mesajul Andreei, sunt valabile cam aceleasi observatii cu adaugirea ca, daca el a fost primul, cam naspa, ti-ai luat plasa, pentru ca e evident ca tipul n-a vrut decat sa si-o traga cu tine, pe romaneste si acum te tine de umplutura cand are el chef. Fii tare si da-i papucii! Nu merita! Inteleg asta cu sexul, dar e mai mult o chestiune psihologica. Gandeste-te numai ca ai putea intr-o zi sa intalnesti un barbat care sa te merite cu adevarat si care sa-ti ofere niste clipe de dragoste si sex la care acum nici macar nu visezi! Multa bafta!

    2
    1

  • Anamaria pe 26 Mar 2009, 14:51
    Trezeste-te!

    Trezeste-te! Nu vezi ca nu-i mai pasa de tine si ca se comporta cu lasitate, incat nici macar nu are bunul simt de a-ti spune in fata ca numai vrea nimic de la tine? Conteaza si partea ca si-a gasit pe alta, este evident si asta, dar chiar crezi ca ai mai putea sa continui sa speri ceva de la el? Nu te mai amagi si ceva foarte important: numai incerca sa-ti gasesti vini imaginare!. Gandeste pozitivi, ca esti o persoana cu multe calitati si meriti ceva mult mai bun, in primul rand, un barbat adevarat, nu un papa-lapte! Cu cine vrei sa-ti petreci restul vietii?! Uita-te mai atent si fii realista! Nu merita tipul! Cu alte cuvinte, da-l dracu! Iti doresc mult curaj si succes! Crede-ma ca vorbesc din proprie experienta! Stiu, nu e usor, dar, daca vei incerca sa mergi mai departe, uitandu-l, in mod sigur vei avea sansa adevarata de a gasi intr-o zi fericirea si iubirea adevarata decat sa stai si sa speri in van! Si un ultim sfat: daca un barbat vrea sa plece, chiar crezi ca ai cum sa-l opresti? Asa ca mai bine, strange din dinti si fii orgolioasa: nu-i arata ca-ti mai pasa de el sau ca suferi! Procedeaza ca el: fii indiferenta! Ai incredere in tine si vei vedea ca, mai devreme sau mai tarziu, vei gasi dragostea adevarata! Trebuie sa ai rabdare cu tine, cu norocul si cu viata ta!

    0
    2

  • Andreea pe 9 Mar 2009, 02:02
    Ce sa fac?:(

    ajutati`ma shi pe mne cu un sfat....sunt cu un prieten de 3luni jumatate...shi il iubesc deja..pt k eu pun suflet intr`o relatie...ma implic foarte mult...shi el mai este cu ink o fata....stiu de fata asta de la inceputu` relatiei noastre...shi la inceput eu nu am fost de acord...shi el mi`a zis k o sa fie bne k nush ce...shi am acceptat...eu stiu` de existenta acestei fete dar ea nu stie de existenta mea...k sa zic asha eu ash fi "amanta"....timp de 2luni jumatate a fost totul frumos...incat am luat decizia k sa imi incep viata sexuala cu el..cu toate k mai exista ink o fata in viata lui...am luat decizia asta pt k toate relatiile mele sau destramat din kuza k nu exista shi sex....shi knd am facut pasu` asta am zis k o sa fie bne...dupa ce am facut acest pas...a mai durat 1luna din fericita noastra relatie...shi apoi iubitu` meu sa schimbat....numai era k la inceput...nu ne mai vedem k la inceput...acum dak de vedem de 2ori la saptamana...la telefon nu prea vorbim...pt k fata cu kre este se uitat la minute la sms`uri..la tot ce apartine de telefon(iubitu` meu are abonament)....shi nu prea putem vorbi...shi acum nu stiu` ce sa fac...simt k nu sunt iubita de el...simt k nu imi da importanta...k nu il intereseaza de mne...shi i`am zis shi lui toate astea dar mi`a zis k nu este adevarat ce cred...shi acum nu stiu ce sa fac sa pun punct sau nu...park ash vrea sa pun park nu ash vrea...ash vrea pt k poate mi`as gasi pe cnva kre sa ma iubeask..shi sa aprecieze sentimentele mele fata de el...shi nu ash vrea pt k il iubesc shi imi este greu sa stiu` k numai sunt cu el...ce ma sfatuiti sa fac???:((

    1
    0

  • alexandra cassio pe 11 Feb 2009, 17:12
    ma va parasi?

    ai doar 22 de ani.Frumoasa varsta.Eu am trecut prin ceva mai grav ca tine:relatie de 5 ani si 4 luni cu promisiunea ca ne vom casatori.Din senin dupa revelion mi-a spus plangand ca ma iubeste enorm si orice s-ar intampla eu voi ramane in sufletul lui undeva pe vecie.Ce pacalici.ma iubeste dar vrea o pauza ca nu se mai regaseste in nimic.Mi-a spus ca in aceasta pauza , sa ne sunam reciproc , dar nu am mai vb.asta e.Sa nu uiti ca oamenii care sufera devin mai periculosi , si a 2-a oara cel cu care vei intra in contact , va juca pe sarma.Capul sus, viata e prea scurta.

    1
    1

  • biutzza pe 6 Ian 2009, 13:30
    doresc sa te ajut

    mumushica_foc@yahoo.com....este id meu de messenger....stiu o sumedenie de reguli care te pot ajuta...leam aplicat eu si prietenele mele....si sa stii ca nu dau gres niciodata...te rog sa ma contactezi...gresesti si si stiu unde:)...ai nevoie de ajutor:P

    1
    1

  • Tibi pe 22 Dec 2008, 01:16
    pentru Foxy Lady

    ce ai scris tu acolo intelegi numai tu ca eu nu imi dau seama ce vrei sa spui cu principiile tale deci tu vrei sa spui ca mai intai sa depinzi de tn insuti sa fi narcisista sau narcisist si apoi sa iti iei si un apartament ca sa te intretii singura si abia apoi cand nu mai faci fata iti iei si paguba la casa ta barbat sau femeie ajutor sau asistent cum vreti sa-i spuneti am tradus bn ce ai spus?

    2
    0

  • Tibi pe 22 Dec 2008, 01:07
    urasc sfaturile

    ce tot atatea sfaturi? nu v-ati plitisit? urasc oamenii care cred ca sfaturile lor sunt asa de bune incat te fac pe tn mai slab ca ei cand de fapt ar putea fi invers nu inteleg ce mare lucru sa iti gasesti o persoana care sa te iubeasca si sa nu se mai duca la altele? eu sunt baiat si pe toti prietenii mei pe care ii cunosc nu prea sunt dornici de o relatie de lunga durata cred ca nu prea sunt in stare ei sa duca o relatie sau sunt fustangii oricum au dreptate si femeile e greu sa dai de unul bun care sa se uite numai la tn si sa se dedice tie nu si alteia dar exista si baietii de treaba si iubitori nu numai panarame problema e ca si la femei e cam la fel ambele sexe au aceiasi problema se plictisesc repede unul de altul vor tot timpul ceva mai bun dar e greu sa ai ceva mai bun intrebarea mea e dc te pui pe bune cu un baiat sau o fata daca nu iti place de el sau de ea ? rabdare si tutun nu te arunca ca musca in lapte

    1
    1

  • ioanamaria13 pe 5 Dec 2008, 12:53
    lasa-l

    Nu iti mai bate capul cu el.E clar k nu mai vrea sa fie cu u,dk isi dorea te cauta el.Si faptul ca are probleme e doar o scuza.Incearca sa ai demnitate si nu il mai cauta ,mergi inainte si nu mai privii inapoi.Am dat si eu peste o gramada de mincinosii si knd credeam k nu mai e nimik de facut a aparut cineva care merita.

    3
    0

  • leya pe 27 Sep 2008, 15:27
    e clar...

    Draga mea, E clar ce vrea, cum de suntem asa de oarbe si ne autoiluzionam...Daca ai auzi povestea asta la pritena ta ce i-ai spune? Chiar daca nu-ti convine, tacerea lui este un raspuns. Tacerea lui este raspunsul lui ca nu are nevoie de prezenta ta in viata lui. In general barbatilor le e frica sa aiba discutii decisive si sa fie implicati in mari drame emotionale. de aceea, amana sa-'ti spuna direct ca e cu alta femeie. fie ca-i spui sau nu Adio, e importanta ca lucrurile sa fie clare pentru tine. A fost o relatie destul de scurta, ca sa te agati de ea atata timp. Iubeste-te pe tine insuti asa de mult cat il iubesti pe el si o sa constati ca brusc o sa fii mult mai fericita. Invata din toate povestile astea sa ai mai mult discernamant si sa fii mai stapana pe tine. Dezvolta-ti inteligenta emotionala ;) ca sa nu te mai duca barbatii astia cum vor. te imbratisez cu drag..o sa fie bine

    1
    1

  • Foxy Lady pe 22 Sep 2008, 17:48
    Invataminte de tras

    Problema ta e ca te "agati" de "sentimentele" tale. Sunt cateva principii ale universului la fiecare om trebuie sa se asimileze pentru a duce o viata implinita. Primul este un principiu calauza: durerea. Cand ceva doare (fizic sau psihic) este felul universului (al lumii sau al lui Dumnezeu, cum preferi sa-i zici) de a iti spune ca NU esti pe calea cea buna si ca mergi in directie gresita. Al doilea principu decurge imediat din acesta: este cel al independentei. Nu poti merge pe calea ta daca tot timpul depinzi de cineva. Cand acel "ceva" sau "cineva" vireaza de pe drumul tau, ramai pierdut, debusolat, si dai de durere din nou. Singurul mod de a nu te trezi fata in fata cu durerea este de a-ti dezvolta independenta de persoane. Ne convine sau nu, e greu sau usor, nu conteaza. Nu putem incalca principiile universului fara sa dam bot in bot de manifestarea primului: durerea. Al treilea principiu este cel care izvoraste din al doilea: iubirea de sine. Cel care a devenit independent, a invatat sa se iubeasca pe sine, sa se aprecieze singur, sa isi cunoasca valoarea dincolo de orice apreciere exterioara. Pentru aceasta ai nevoie de cunoastere de sine, profunda, cunoasterea valorii intrinsece a omului. Al patrulea principiu: este iubirea aproapelui, a celuilalt. Cel care si-a gasit valoarea proprie, care se stimeaza si se iubeste pe sine, cunoaste ca acel lucru care ii da lui valoare, exista si in ceilalti, indiferent daca sunt constienti sau nu de el. Dar asimilarea la acest principiu nu se poate face fara asimilarea principiului anterior: iubirea de sine. La care nu se poate ajunge fara obtinerea independentei. Care nu se atinge usor, sau fara durere. Totul in univers se leaga.

    0
    2

  • simd pe 26 Aug 2008, 13:52
    incertitudine

    Toate aveti dreptate! Loredana, ii poti spune tu adio, dar spune-i ca totul de fapt s-a terminat dupa Craciun!E clar ca te tine "rezerva".... De aceea nici nu-ti da papucii dar nici nu te cauta.Spera ca tinandu-te in expectativa, ai sa-l primesti cand va fi in "pana" de fete...Motivul pe care l-a invocat, ca ai tipat o data la el , mi se pare foarte banal! Dar neavand altul, l-a invocat pe asta....Putea la fel sa spuna ca ai unghiile prea lungi si-l zgarii, sau prea scurte, depinde....Deci e un las!Oare nu toate mai ridicam tonul la partenerii nostrii, parintii lui s-au mangaiat toata viata??Nu prea cred, hai sa fim seriosi!Deci intoarce-i TU spatele, fii mandra si ai sa vezi cum se intoarce la tine( daca-l mai vrei,bineinteles). Parca nu stim toate ca atata timp cat ii arati celuilalt ca tii la el, ca-l iubesti,nu-ti raspunde cu aceeasi moneda, chiar daca si el "tine" la tine, dar daca faci pe indiferenta sau ascunzi din sentimente....culmea, ei sunt cei care-ti ciugulesc din palme! De ce????Chiar nu stiu.... Poate stiti voi....

    2
    0

  • LUMINITA pe 30 Iul 2008, 18:27
    loredana

    draga mea, sunt mult mai in virsta ca tine si de aceea vreau sa-ti spun ceva ce am invatat prin suferinta de-a lungul timpului.Ai nevoie de aceste lectii pe care viata ti le da ,ca sa fi in stare sa recunosti omul care se afla in spatele unei masti.Oamenii sunt foarte rar dispusi sa arate exact ce simt si ce vor, atit barbatii cit si femeile ,si in general isi construiesc un rol, ca pe scena, menit sa le asigure confortul interior si sa-i ajute sa obtina ceea ce doresc.Barbatii care te-au deceptionat au fost din aceasta categorie.Sunt convinsa ca si tu ai simtit la un moment dat discordanta intre ceea ce afisau si starea lor interioara dar ai ales in mod deliberat sa nu dai atentie acestor semnale , nu neaparat din lasitate ci din dorinta de a iubi si a fi iubita. Aceasta e o mare greseala pe care o comitem toate pina cind nu invatam pe propria noastra piele cit de scump o platim, pentru ca mai devreme sau mai tirziu, rolul devine tot mai prost jucat si masca cade iar noi ne terzim in fata unui strain pe care desi l-am intuit, l-am ignorat.Dar , crede-ma , fara aceasta suferinta si fara aceasta lectie dura, nu vei putea evolua in discernamintul tau sentimental.De aceea , draga mea, te rog sa intelegi ca ceea ce s-a intimplat , privind in perspectiva, e spre binele tau, te face mai inteleapta, mai matura si (chiar daca acuma nu-ti vine sa crezi) , mai puternica.Fii sigura ca data viitoare, cind vei intilni un barbat care iti va delara dragostea lui, vei fi mult mai prudenta, mai analitica si mai profunda.Un singur lucru sa nu uiti: respecta-te foarte tare pe tine insati ca sa te respecte si cei din jurul tau! iti doresc o viata plina de fericire! SUCCES!

    2
    0

  • lidia moise pe 21 Iul 2008, 22:54
    si eu sunt tot lidia

    Buna,LIDIA!Si eu sunt tot Lidia si din pacate sunt in aceeasi situatie cu tine..nu pot sa cred cata coincidenta...eu am 32 de ani si am avut o singura relatie,cea actuala,l-am cunoscut la 29 de ani,sunt disperata,nu stiu ce sa fac...sunt multe de spus..m,-am regasit in spusele tale complet..plang in fiecare zi,sunt distrusa si simt ca nu pot face nimic....dar ma simt din ce in ce mai rau.....Nu locuiesc in tara,nu am pe nimeni aici in germania unde stam,nu am cu cine vorbi...defapt nu pot...sunt din bucuresti si voi veni in tara curand.Poti sa-mi scri pe adresa moiselidia@apropo.ro.Este o adresa pe care nu o cunoaste el.ITI DORESC NUMAI BINE,POATE IMI SCRI.Este greu sa nu ai cu cine vorbi sau sa vorbesti cu persoane care nu te pot intelege..este chiar inutil..am incercat

    1
    1

  • roxa2005 pe 1 Iul 2008, 16:31
    doamne cat de mult stiu prin ce treci

    salut, am citit cu emotii ce ai scris. Stiu perfect prin ce treci, relatia mea a fost una foarte similara. Mai mult, dupa un an jumatate de chin, ieri am avut curajul sa-i spun ADIO. Crede-ma nimic nu e mai rau decat sa traim in iluzii alimentate de sms-uri frumoase, cateva clipe romantice sau cel mai mult o noapte cu cel care, nu este in stare sa se hotarasca. cel care, a pus planul profesional in prim plan, si nu relatia noastra ( totul a fost doar o scuza), cel care n-a fost in stare sa recunoasca ca nu mai vrea sa fim impreuna, dar cel care niciodata nu a vrut sa continue o relatie pura si adevarata. nu neg ca si acum il iubesc nespus de mult, si ca tot timpul i-am promis ca-i arat ca eu lupt pentru el, pentru ca in perioada cat am fost fericiti eram ca doua jumatati. ieri insa, pentru ca nu stiu din ce motive imi lasa un mesaj offline prin care imi spune ca si-a pierdut increderea in mine( fara sa imi vorbeasca, sau macar sa imi raspunda la telefon) i-am scris Adio. Tot ce a fost intre noi s-a terminat. Stii ce mi-a raspuns? " Parca erai o luptatoare!?" Raspunsul sau mi-a dat curaj, si mi-am dat seama ca, desi ma iubeste, ii place sa isi traiasca viata, sa ma stie acolo, sigur doar pentru el. Am decis in schimb sa lupt cu el, sa il infrunt si sa imi vad de viata si de realizarile mele, pentru mine. Am constientizat ca sunt destul de puternica sa nu ma mai sperii ca il pierd, ca ma cert cu el, pentru ca e cazul sa LUPTE EL PENTRU MINE. Daca nu o face, atunci in seamna ca am fost doar eu indragostita, si ca am trait doar intr-o iluzie pasionala, frumoasa si de film. Important e ca nu imi pare rau de nici o secunda, din contra am devenit mai puternica, stiu sa iubesc, stiu sa ma daruiesc dar trebuie sa si primesc iubire, dragoste, atentie...sunt femeie...nu un animal de cursa lunga. Imi voi trata deci pasiunea vietii mele cu indiferenta cu care m-a tratat pana acum, si imi vad linistita de drumul vietii, pentru ca daca e sa fie el alesul, va constientiza singur acest lucru..daca nu, cu siguranta va veni in viata mea persoana potrivita. te pup si ai grija de tine

    2
    0

  • Coco pe 20 Iun 2008, 17:40
    Informatia

    Pe parcursul celor citeva luni esti sigura ca l-ai cunoscut destul de bine? Va doreati aceleasi lucruri? Aveati aceleasi preocupari? Mi se pare prea rapida ascensiunea si decaderea relatiei ca sa cred ca pentru el a fost ceva serios. Acumuleaza cit mai multe informatii pe viitor, cum reactioneaza persoana in situatii limita, nu cind este cu tine. In acele situatii cunosti cu adevarat omul.

    2
    1

  • dorele pe 18 Iun 2008, 20:47
    22 de ani????

    mkai lasa prostiile si cauta mai multi.... cauta si la urma alege.... dupa barbati si tranvai nici odata sa nu alergi!!!

    2
    0

  • cipita pe 17 Iun 2008, 14:09
    e timpul tau!

    Buna. Ma bucur sa vad ca ai foarte multe sustinatoare care te sprijina si care doresc sa-ti deschida noi orizonturi. Au dreptate, incearca sa te mobilizezi si sa vezi mai departe de situatia in care te afli. Sunt perioade in viata fiecarei persoane care oarecum ajuta la formarea si dezvoltarea caracterului, mentalitatii si nu in ultimul rand a principiilor de viata. Sa-ti explic ce vreau sa spun.... odata ce tu ai trecut printr-o situatie dureroasa, incetul cu incetul ai capatat o maturitate emotionala, maturitate ce te ajuta sa faci fata situatiilor dificile care vor mai exista de-a lungul vietii. Esti tanara si trebuie sa inveti sa vezi mai mult decat se poate observa cu ochiul liber. O relatie de genul asta nu merita, pentru k persoana in cauza nu merita. Vrei sa traiesti intr-o permanenta " colivie" doar ptr k relatiile sa nu se destrame?Asa e viata.... traieste-o si bucura-te de tot ce iti este oferit. Mult succes si ... eu am incredere in tine!

    2
    0

  • cristina pe 17 Iun 2008, 13:00
    te va parasi?

    faptul ca si acum dupa atata timp iti spune ca " nu se simte in stare sa-ti vorbeasca ssau sa te vada" iti zice mai ppe ocolite ca nu mai vrea nimic de al tine , sa nu-l mai cauti , e clar ca este cu cineva , si nu se oboseste sa isi faca timp pt ati da tie o explicatie, si nu singurul care face asta , cunosc si eu o gramada , tu zici ca-l iubesti , eu zic ca ce simti tu nu e iubire , si daca , tu vei spune : "stop, pana aici, e timpul sa ies in lume", te vei simti mult mai bine , si dupa un timp , vei rade de tine pt ce simti acum , fi tare , daca nu esti , invata in fiecare zi sa fi , ca doar tu singura ai sa poti depasi situatia.

    0
    2

  • Lidia pe 17 Iun 2008, 12:18
    ma aflu intr-o situatie asemanatoare

    Desi zice ca ma iubeste (relatie de 4 ani de zile) totusi m-a mintit in ultimele 4 luni cum nu am crezut vreodata ca ma va minti....si nu doar pe mine....vorbea cu alte fete despre noi, desi nu era cu ele...Am discutat si cu ai lui parinti, cu prietenele mele, cu pritenii lui, fiecare are si pareri pro si contra continuarii relatiei.....Eu li iubesc foarte mult, insa nu stiu daca voi putea sa trec peste suferinta si peste umilinte, peste indiferenta de care a dat dovada in acest an al relatiei noastre....ma face sa sper si ma amageste...imi zice ca va fi mai bine...dar si el este socat de ce a putut sa faca (adica sa ma raneasca asa rau) si are nevoie de putin timp de gandire in care sa reflecteze asupra continuarii relatiei....dar de iubit si de respectat si de apreciat imi zice in fiecare seara ca stie cat de multe am facut pentru el si peste cate am trecut....stie foarte clar ca o nu va mai gasi o fata la fel de buna ca mine si de iertatoare, dar ii e frica de reprosurile ce urmeaza...crede ca ma voi razbuna (ceea ce num a de gand pentru ca eu nu pot face ce a facut el, adica sa il min si sa vorbesc cu baieti morti dupa mine despre nemultumirile mele din relatia cu el) si nu ar suporta sa ii fac eu ce mi-a facut el...ma vede ca sunt dependenta emotional de el (pt ca stiu si eu asta) si ma tine in stand by pana isi da seama ce e mai bine pentru el......Am nevoie de un sfat chiar daca nu am prezentat foarte clar situatia.

    1
    1

  • Angela pe 17 Iun 2008, 09:44
    Te va parasi?

    Eu zic ca este mai bine sa-i zici tu ca s-a terminat.Arata-i ca daca ei e un las si nu poate sa-ti dea un raspuns,tu ai curajul sa renunti la el. Nu te merita!!!! Daca te iubea nu mergea in bar cu "o colega" si nu se retragea atunci cand ai vrut sa-l saruti. Este greu sa treci printr-o alta despartire....dar nu-i imposibil.Daca ai trecut o data prin asta ,poti si acum sa iti refaci viata.Arata-i ca nu esti o persoana slaba si dependenta de el.Probabil din cauza asta nu-ti da raspunsul ......stie ca depinzi de el sentimental......... Daca el nu a luat o decizie pana acum.....spune-i tu un "s-a terminat" ,dar sa fie hotarat!!!!! Esti mai puternica decat crezi. Dumnezeu nu ne da mai mult decat putem sa ducem.Ai grija de tine!!!

    2
    1

  • pisicutza_roz pe 17 Iun 2008, 09:39
    Curaj!

    Sa stii ca, intr-un fel, noi doua semanam. Tu te agati de aceasta relatie pentru ca ti-e teama sa nu fii singura!!! Curaj! DA-L NAIBII! Genul acesta de barbati nu merita o a doua sansa. Schimba-ti look-ul, implica-te in cat mai multe activitati care sa-ti preocupe permanent gandurile si ...nu stii de unde sare si "jumatatea" ta! Adu-ti aminte totdeauna ca esti o femeie puternica si ai DEMNITATE!!!

    2
    1

  • fara importanta pe 16 Iun 2008, 19:47
    Te va parasi?

    Ma intreb daca ai nevoie de un desen ca sa intelegi , ce mare mister cind deja se afiseaza cu alta femeie mai mult petrece revelionul cu ea la ce te astepti si inca ceva aceast personaj nu este un barbat este un chilot de dama ca nu are curajul sa recunoasca ca nu mai vrea o relatie cu tine. Iar tu ca femeie nu inteleg nu ai nici un pic de mindrie si rescect pt tine insuti ca sa pui punctul pe I si sa termini aceasta relatie.

    3
    1

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod