Preţul minciunii. Şarapova, părăsită de sponsori după scandalul de dopaj

Nike, Tag Heuer şi Porsche renunţă la contractele cu jucătoarea de tenis după ce aceasta a recunoscut că a luat timp de 10 ani o substanţă interzisă.

Dezastrul e abia la început pentru Maria Şarapova, care se vede nevoită să înfrunte singură furtuna iscată după anunţul depistării pozitive la un test antidoping. Rusoaica a anunţat într-o conferinţă de presă că a depistată cu o substanţă interzisă, meldonium, după un test de la Australian Open, în luna ianuarie.

După numai câteva ore, sportiva în vârstă de 28 de ani a pierdut cel mai important contract, încheiat pe o durată de opt ani şi extins în 2010, cu Nike, pe baza căruia câştiga 70 de milioane de dolari.

Celebra firmă americană era sponsorul tehnic al rusoaicei din anul 1999. "Suntem întristaţi şi surprinşi de informaţia referitoare la Maria Şarapova. Am decis să suspendăm relaţia noastră cu Maria pe durata anchetei. Vom continua să urmărim îndeaproape situaţia", a declarat KeJuan Wilkins, purtător de cuvânt al Nike, citat de AFP.

A urmat anunţul făcut de producătorul elveţian de ceasuri TAG Heuer, care a comunicat că acordul cu Şarapova a expirat în acest an, dar nu vor mai exista negocieri pentru o nouă înţelegere.


Un alt sponsor foarte important, Porsche, parte a grupului Volkswagen, a anunţat marţi că suspendă acţiunile de promovare cu Maria Şarapova, ambasador al mărcii. "Regretăm ultimele informaţii apărute despre Maria Sharapova. Până când lucrurile se vor lămuri, am decis să suspendăm toate activităţile pe care le aveam deja programate împreună cu Maria Şarapova", se arată într-un comunicat remis presei de către grupul german şi preluat de Reuters.

Conform revistei Forbes, Şarapova câştiga 30 de milioane de dolari pe an din contractele de imagine.
Vedeta mai are în prezent contracte cu American Express, Avon şi Evian.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod