Nu doar Victoria se descurcă mai bine în a doua sa carieră, ci și soțul ei, David Beckham, care câștigă mai mult acum decât atunci când era fotbalist.
Fosta Posh Spice a reușit să câștige pariul cu cei care susțineau că nu va avea succes ca designer, brandul ei de modă încheind ultimul an fiscal cu un plus de 47 de milioane de dolari, scrie cotidianul britanic Daily Telegraph. Practic, Victoria Beckham a ajuns să rivalizeze cu David la nivelul câștigurilor, fostul căpitan al națioanalei de fotbal a Angliei obținând în același interval de timp 23,4 milioane de euro din contracte de marketing și de sponsorizare.
Potrivit datelor financiare furnizate Casei de Comerț din Marea Britanie, Victoria Beckham a realizat un profit mai mare cu 12 milioane de euro față de cel din anul fiscal precedent, în timp ce firmele care gestionează contractele de marketing și de sponsorizare ale soțului ei au obținut un profit mai mare cu 17,4 milioane de euro.
Pe de altă parte, datele fiscale arată că soții Beckham și-au restructurat afacerile, trecându-și activitățile sub o singură "umbrelă", o companie care le plătește dividente de câte 4 milioane de euro fiecăruia, scrie publicația citată.
Pe lângă colecțiile vestimentare și gențile foarte apreciate, care costă de la 24.000 de euro în sus buicata, Victoria Beckham obține venituri importante din articolele din denim, produse de machiaj și din gama Victoria, brandul ei mai puțin formal decât cel principal, relatează cotidianul britanic Daily Mail.
Cifrele demonstrează că Victoria Beckham a mizat în mod fericit pe pasiunea ei pentru modă, o confirmare incontestabilă a distincțiilor pe care le-a primit în acest sector. În 2011, ea a câștigat titlul de brandul anului la Premiile Modei Britanice, iar anul trecut a fost desemnată Antreprenorul Anului 2014 de revista Management Today pentru că a creat o companie de mare succes.