Tomi, primul ketchup al românilor, care dă gustul încă din 1997, are o nouă campanie de imagine care va rula pe televiziuni până în mai.
Cei care aleg Tomi o fac pentru că apreciază calitatea produselor, gustul special pe care îl dă mâncărurilor și nu în ultimul rând pentru umorul și creativitatea care au făcut din Tomi un personaj.
Tomi are întotdeauna un ketchup pentru fiecare: pentru fanii gustărilor picante, extra iuți sau pentru cei care vor doar puțină savoare.
Mai mult, Tomi are în portofoliu și un ketchup special pentru copii, Tomi cel Viteaz, fără conservanți și cu 30% mai puțin zahăr*.La sfârșitul anului trecut, Tomi a lansat pe piață singurul ketchup light cu 0% zahăr adăugat și cu 50% mai puține calorii**. Astfel, Tomi are cea mai variată gamă de ketchup din România, cu nu mai puțin de șapte sortimente și douăsprezece variante de ambalaj: Tomi Dulce, Tomi Picant, Tomi Light, Tomi Pizza, Tomi X-tra iute, Tomi cel Viteaz.
Cei care preferă Tomi spun că acesta nu este un simplu ketchup care iți condimentează mâncarea, ci mai mult de atât.
De aici a plecat și ideea noii campanii de imagine Tomi care transmite un fapt știut de toată lumea, acela că Tomi dă gustul.Noua campanie este dezvoltată împreună cu agenția CAP, iar spotul a fost filmat de casa de producție MME, în regia lui Radu Muntean.
Echipa care a participat la noua campanie Tomi - din partea CAP: Cezar Panait, Arnold Estefan, Cristina Purcărea, Sânziana Șerbănescu și Codin Caradimu, iar din partea Orkla Foods România: Andreea Toloacă și Adrian Păsărică.
*30% mai puține zaharuri adăugate față de Tomi ketchup dulce.
**50% mai puține calorii față de Tomi ketchup dulce