Vara aceasta, Heineken® invită consumatorii să devină City Insiders și să-i încurajeze, la rândul lor, și pe ceilalți să descopere orașul, cu cele mai ascunse locuri ale sale, ca parte a ediției de anul acesta a campaniei “Open Your City”.
“După ce, vara trecută, i-am invitat pe consumatori să descopere secretele orașului în care trăiesc, prin campania <Cities of the World>, acum facem un pas înainte și îi încurajăm să-i implice și pe alții în aventura urbană și să se bucure cu adevărat de tot ceea ce are orașul de oferit”, a spus Andrea Veress, Group Brand Manager Premium Brands, HEINEKEN România.
Campania “Open Your City” a fost lansată atât pe platforme digitale, cât și TV.
Heineken® invită consumatorii să devină City Insiders în noua campanie “Open Your City”
Care sunt locurile ascunse din orașul tău? Ai auzit de ceasul care indică ora invers, într-un palat din București? Ai vizitat vreodată vechiul cazino din Cluj-Napoca sau ai explorat cea mai scurtă stradă din Constanța?