Campania „Hai să aducem România acasă” a fost dezvoltată sub umbrela brandului Gerovital, având ca scop sprijinirea sportivilor români la Jocurile Olimpice din 2012, în calitate de sponsor oficial. În cadrul campaniei, compania Farmec Cluj-Napoca a organizat două promoţii naționale, prima desfăşurată anul trecut în perioada 14 octombrie - 14 decembrie, iar cea de-a doua, „Aur, Argint şi un Bronz Perfect”, desfăşurată între 1 iunie - 12 august 2012, prin intermediul cărora un procent de 1% din vânzarea produselor Gerovital a fost donat Echipei Olimpice a României.
„Ne-am asociat cu Echipa Olimpică a României deoarece valorile mărcii Gerovital sunt apropiate atât spiritului olimpic cât și valorilor românești. Ne bucurăm că «Hai să aducem România acasă!» primește această distincție și le mulţumim tuturor consumatorilor care s-au implicat pentru obținerea rezultatelor deosebite din cadrul campaniei”, a declarat Mircea Turdean, Directorul General al companiei Farmec Cluj-Napoca.
Premiile PIAȚA ale industriei bunurilor de larg consum este o competiție organizată de revista PIAȚA, adresată producătorilor, distribuitorilor și comercianților din retailul modern, în cadrul cărora au fost acordate 41 trofee, ce au recompensat cei mai buni jucători ai industriei.
În cadrul competiției Premiile PIAȚA, compania Farmec Cluj-Napoca a fost nominalizată și la categoriile Cel mai bun produs nou - grupa Produse de îngrijire personală, Cea mai eficientă promoție, Cel mai puternic brand - grupa Produse de îngrijire personală, Cel mai bun furnizor român de bunuri de larg consum și Cel mai bun furnizor.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul farmec.ro.
În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/#!/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company
© Copyright:
„Hai să aducem România acasă” – Cea mai bună campanie de responsabilitate socială din industria FMCG
“Hai să aducem România acasă” a fost desemnată cea mai bună campanie de responsabilitate socială în cadrul celei de-a șaptea ediții a Premiilor PIAȚA, desfășurate anul acesta.
Posteaza comentariu