Noul disc, care include deja single-ul recent lansat "Magic", reprezintă prima colaborare a grupului britanic cu casa de discuri Parlophone/ Atlantic, informează site-ul publicaţiei The Hollywood Reporter, citat de Mediafax.
Fanii care au lansat comenzi pentru "Ghost Stories" vor putea să descarce automat noul single "Magic", care este deja difuzat pe canalul de pe YouTube dedicat trupei Coldplay.
Precedentul album al formaţiei britanice s-a intitulat "Mylo Xyloto" şi a fost lansat în 2011.
În august 2013, Coldplay a lansat piesa "Atlas", care a făcut parte din coloana sonoră a filmului "The Hunger Games: Catching Fire".
O ediţie de lux, pe CD, a albumului "Ghost Stories", va include un bonus de trei piese şi va putea fi cumpărată exclusiv de pe site-ul target.com/coldplay.
Coldplay îşi va promova noul album printr-un turneu mondial care va debuta cu un show la ediţia inaugurală a iTunes Festival din cadrul evenimentului South by Southwest (SXSW) din Statele Unite, pe 11 martie.
Trupa Coldplay, care îi are în componenţă pe Guy Berryman, Jonny Buckland, Will Champion şi Chris Martin, a vândut mai mult de 60 de milioane de discuri în toată lumea şi a câştigat numeroase trofee, inclusiv şapte premii Grammy şi opt Brit Awards.
Foto: AFP/Mediafax