Actrita Catherine Zeta-Jones este protagonista unui scurtmetraj cu durata de sapte minute, care promoveaza brandul de sampon Lux, informeaza Mediafax.
Scurtmetrajul a fost lansat in China si Japonia de catre compania Unilever, urmand sa inlocuiasca reclamele clasice difuzate la posturile de televiziune sau in cinematografe.
Recent, reprezentantii companiei au subliniat, in repetate randuri, ca doresc sa se distanteze de modelul traditional de publicitate, ceea ce implica renuntarea la reclamele TV de 30 de secunde, incercand sa se apropie mai mult de consumatori si sa joace un rol mai activ pe piata mediilor sociale.
Scurtmetrajul, care o are ca protagionista pe cunoscuta actrita Catherine Zeta-Jones se numeste "Alchemist". Scenariul pentru acest film a fost scris de Jeffrey Caine, care a mai realizat, printre altele, si scenariul pentru productia "Prietenie absoluta / The Constant Gardener".
Foto: Mediafax
Catherine Zeta-Jones promoveaza samponul Lux
25 Mai 2009
Posteaza comentariu