Stilul său natural şi fresh, pasiunea pentru denim casual, talentul, determinarea şi exuberanţa Brigittei Balogh sunt doar câteva dintre calităţile care au convins managementul Lee Cooper România că este cea mai potrivită personalitate feminină a momentului pentru a reprezenta brandul în rândul publicului.
“Am ales-o pe Brighi ca imagine pentru următoarele sezoane pentru că este un personaj reprezentativ pentru brandul Lee Cooper. Hainele îi vin ca turnate şi personalitatea lui Brighi este în acord cu valorile Lee Cooper. Noi suntem extrem de încântaţi de campania realizată cu Brighi şi sperăm ca şi clienţii Lee Cooper să fie inspiraţi de noua colaborare şi de noua colecţie”, a declarat Andreea Maglan –Marketing Manager Lee Cooper România.
De curând, Brighi a lansat o nouă provocare alături de Pacha Man - "Ce te faci?", single care a luat naştere în studiourile HaHaHa Production, versurile şi muzica aparţinându-i lui Alex Velea. Brighi a început să cânte la doar 9 ani, participând la festivaluri naţionale şi internaţionale care i-au adus o mulţime de premii iar din 2011 s-a alăturat echipei HaHaHa Production.
© Copyright:
Brighi devine noua imagine Lee Cooper
Dupa un an de reprezentare cu succes a brandului Lee Cooper pe piaţa locală, Smiley va ceda rolul de brand ambassador tinerei soliste Brighi, primul artist din România care a colaborat cu rapperul american Snoop Dogg pentru piesa "Play me like a violin".
Posteaza comentariu