Producția și consumul de băuturi alcoolice reprezintă un factor important în cadrul sărbătorilor care facilitează coeziunea grupurilor sociale. Când oamenii se adună pentru un toast, aceștia formează o comunitate care poate fi benefică pentru sănătatea lor, ajutând la îmbunătățirea competențelor sociale și la creșterea satisfacției generale din viață. Însă de ce este berea cea mai iubită băutură din lume?
Care sunt motivele pentru care berea este cea mai iubită băutură din lume?
De ce este berea aleasă mai des în comparație cu vinul sau lichiorul? Având în vedere că aceasta conține mai puțin alcool decât alte băuturi, poate fi o băutură alcoolică moderată. Diferitele tipuri de alcool declanșează emoții în moduri unice, iar sentimentele care însoțesc o halbă rece pot duce la o experiență socială mai pozitivă. BMJ Open, a descoperit că băutorii de bere au mai puțină energie și se simt mai puțin atractivi decât persoanele care beau lichior și vin. Cu toate acestea, berea vine cu mai puține dezavantaje asociate cu nopțile nereușite în oraș. Studiul a analizat mai mult de 26.000 de participanți din 21 de țări, iar respondenții au analizat fiecare tip de alcool pentru studiu.
Un studiu din 2017, publicat în jurnalul medical britanic Iubitorii de bere s-au simțit remarcabil mai puțin agresivi decât cei care consumă băuturi spirtoase. Mai puțin de 7% dintre ei au devenit agresivi, comparativ cu aproape o treime dintre participanții care au consumat alcool tare. Și doar 17% dintre băutorii de bere au raportat o senzație de rău, comparativ cu aproape 48% dintre cei care au consumat băuturi cu mai mult alcool.
Aceste cifre arată că berea este o opțiune versatilă când vine vorba de evenimentele sociale și ar putea explica și de ce este berea cea mai populară băutură. Mai mult de 6 din 10 adulți americani beau alcool, iar în rândul acestora berea este în mod constant favorită. Într-un sondaj realizat în 2017, 40% dintre participanți preferau berea, 30% vinul și 26% lichiorul. Pentru mulți oameni, o bere în mână la stadion pare activitatea perfectă. Potrivit unui studiu al Universității din Minnesota, 48% dintre suporteri beau la evenimentele sportive. Dintre cei care au băut, 82% dintre ei au consumat cel puțin două băuturi alcoolice. Un sondaj recent i-a chestionat pe americani cu privire la băutura care le vine în cap atunci când sunt menționate anumite sporturi.
Berea a fost pe primul loc în cazul fotbalului (75%) și baseballului (70%). În mod clar, industria sportivă este esențială pentru distribuitorii de bere. Ieșitul la bere face mai mult decât să creeze sentimentul de apartenență la o comunitate. Barurile și puburile locale au o valoare socială unică atunci când sunt incluse într-un cartier. Un element esențial pentru comunitățile sustenabile este prezența unui al treilea spațiu. Este vorba de locurile unde ieși cu prietenii, unde te poți bucura de compania altcuiva în afara casei și biroului. Aceste locuri aliniază ierarhiile sociale și ajută la crearea conexiunilor. Sunt locurile în care elementele din sfera de acasă și cea de la birou se intersectează. Locurile care pot reproduce un sentiment al identității și al conexiunii, al posibilităților și al confortului, al întâlnirii lucrurilor obișnuite cu lucrurile neașteptate.
Strămoșii noștri erau pe drumul corect când s-au gândit să fermenteze cerealele pentru bere.
Indiferent dacă ne întâlnim la o bere la stadion, la un pub sau mergem să vizităm o fabrică de bere, simplul act de a ne întâlni la o bere are un rol de lungă durată în conectarea culturilor și comunităților.
Posteaza comentariu