Principalul motiv pentru cumpărarea de produse și accesorii vestimentare/fashion este reînnoirea garderobei - înlocuim un articol pe care nu-l mai folosim sau nu ne mai place. Două treimi dintre respondenți au indicat acest lucru. Nu doar nevoia este determinantă: o treimi cumpără pentru diferite ocazii, 1 din 5 pentru a urma tendințele modei, iar 14% sunt motivați de promoții.
Marea majoritate (80%) dintre cumpărătorii de produse de tip fashion sunt indeciși în privința brandului când încep să caute.
Jumătate dintre căutările online, de pe mobil
Site-urile de articole vestimentare și fashion o destinație predilectă pentru cei care vor să cumpere astfel de produse. Cât timp petrec online cei interesați de articole fashion pe astfel de pagini? Aproape jumătate (45%) vizitează între 2 și 4 astfel de site-uri, iar o treime intră pe mai mult de 5 site-uri.
Pentru căutare sunt utilizate tot mai mult dispozitivele mobile: una din două persoane care caută online informații despre produsele fashion o fac de pe mobil. Ce caută: compară prețuri (60%) și citesc informații despre produse (51%). De asemenea, o treime dintre cei interesați de articole vestimentare și accesorii fashion urmăresc video-uri online, în general pentru a obține informații generale despre produs, a vedea caracteristicile și comparație.
Studiul a fost realizat la finalul anului 2014, pe un eșantion de 800 persoane, bărbați și femei, cu vârste între 18 si 54 ani, din zona urbană, utilizatori de internet, care au căutat/cumpărat produse vestimentare și accesorii de modă în ultimele 6 luni (90% au cumpărat, 10% doar au căutat). Majoritatea (77%) au cumpărat în magazin, iar 23% au cumpărat online.
Posteaza comentariu