Cel putin calendaristic, vara se apropie de sfarsit. Deja tanjesti dupa zilele libere, dupa concediu, dupa momentele de rasfat, in care puteai face tot ce vroiai... Cu toate acestea, este momentul sa revii la realitate - serviciul te asteapta.
Avand in vedere faptul ca inca nu ti-ai intrat in ritmul obisnuit de lucru, este cazul sa apelezi la orice ajutor, inclusiv la sfaturile de amenajare a biroului cat mai eficient posibil.
Exista numeroase ponturi care pot "pune umarul" la schimbarea de imagine pe care o doresti pentru biroul tau, fie ca ne referim aici la cel de acasa sau la cel de la job.
Cu siguranta, ai nevoie de elemente de mobilier, de obiecte practice, functionale, dar si de unele lucrusoare care sa te inveseleasca, determinandu-te astfel sa dai un si mai mare randament. O data ce locul de munca este unul in care te simti bine, implicit productivitatea ta va creste exponential.
Tine cont de sfaturile de mai jos si speram ca revenirea la serviciu nu va fi atat de traumatizanta pentru tine...
Iluminatul trebuie sa fie... prietenos
Incepe renovarea biroului cu sistemul de iluminat - acesta este detaliul de care trebuie sa tii cont in primul rand atunci cand intentionezi crearea unui spatiu de lucru vesel.
Acestea nu sunt indicate, deoarece pot cauza dureri de cap, de ochi si oboseala. In combinatie cu numarul prelungit de ore petrecute la birou, rezultatul nu va fi unul foarte fericit, cu siguranta...
Foloseste lampi si veioze pe care le-ai alege pentru locuinta ta - atmosfera va fi din start schimbata si va da spatiului un aer mai familiar si prietenos, lucru greu de obtinut atunci cand vine vorba despre serviciu.
Mai mult decat atat, aceste lampi au rolul de a spori productivitatea si eficienta - mintea noastra este obisnuita cu lumina oferita de veiozele cu abajur pe care le folosim acasa, iar organismul nostru nu va avea probleme de adaptare la factori externi care il solicita, unul dintre ei fiind si lumina.
Lampile inalte, cu picior, reprezinta o sursa suplimentara de lumina. Si inca una foarte buna. Aceasta varianta iti ofera un avantaj pentru care vei fi recunoscatoare - mai mult spatiu pe birou. Merita incercat, nu-i asa?...
Pentru perioada verii, sunt indicate becurile cu lumina alba, cu irizatii de albastru - acest tip de lumina va "racori" biroul.
Varuieste peretii in culori creative
Multe culori au rolul de a accentua creativitatea, iar printre acestea se numara: tonurile de gri deschis, bronzul cald, dar nu foarte intens, accentele de albastru-argintiu. Avand in vedere faptul ca griul este singura culoare care nu lasa amintiri puternice in mintea noastra si nici nu ne solicita foarte tare, griurile "moi" reprezinta culori de fond si background-uri perfecte pentru sedintele indelungate, in urma carora trebuie sa reflectezi o buna perioada de timp asupra lucrurilor discutate.
Bronzul cald si deschis la culoare, in combinatie cu picturi infatisand desertul si orizontul indepartat sau peisaje de pe malul marii, cu plaja alba de nisip, confera o concentrare sustinuta si o textura solida intregului ansamblu.
Accentele de albastru-argintiu si rozul asemanator vatei de zahar inspira fantezia - sunt culori excelente pentru scriitori sau pentru persoanele care lucreaza foarte mult in domenii creative si artistice, cum ar fi in agentiile de publicitate, in presa etc.
Eficienta poate fi imbunatatita la nivel general cu nuante ca albastrul cerului si albastru marin, accente de negru si verde mat.
Un perete varuit decorativ, cu efect de glazurare, confera incaperii sentimentul de profunzime si senzatia de spatiu mai mare. Striatiile subtile iti lasa senzatia ca peretii se retrag sau se estompeaza.
Un birou care impresioneaza...
In cazul in care vrei sa iti impresionezi clientii, foloseste mobilier masiv pentru birou, un iluminat prietenos, cu veioze si lampi cu abajur, precum si picturi cu peisaje, de dimensiuni generoase (pentru a da senzatia de profunzime vizuala).
Combina aceste elemente cu plante tropicale sau plante de apartament, pentru a aduce natura in interior, lucru care te va ajuta sa te relaxezi. Biblioteca plina cu carti, rafturile si dosarele inchise indica faptul ca esti organizata si ai cunostinte solide in domeniul tau de activitate.
Incearca sa te gandesti la felul in care isi doresc sa se simta partenerii de afaceri in momentul in care intra in biroul tau. Daca vrei sa arati ca esti experta intr-un anumit domeniu, nu strica sa iti afisezi la loc de cinste toate diplomele care atesta acest lucru.
Relaxeaza-ti oaspetii si fa-i sa se simta in largul lor, lasand la loc vizibil un lucru care te arata profund umana, cum ar fi o fotografie inramata, in care porti un costum sau un taior nepotrivit situatiei, o poza in care zambesti sau iti tii copilul in brate.
Daca ai atestate recunoscute, nu iti intimida invitatii, "bombardandu-i" cu numeroase diplome, obtinute la tot felul de training-uri si conferinte. Fii selectiva si nu uita - mai putin inseamna mai mult, in special in ceea ce priveste puterea de concentrare asupra celui mai important aspect din intreaga incapere: oamenii pe care ii ai in fata ta.
Posteaza comentariu