Am primit la redacţie, săptămâna trecută, o cutie în care se aflau un măr, o bulă de aer şi mesajul „Mărul în bulă sau bula în măr“. Era o dilemă care trebuia rezolvată.
În weekend, la televizor am văzut o reclamă şi aşa am aflat de unde venise coletul, iar astăzi am primit şi comunicatul de presă. Tymbark Maspex România a lansat o nouă campanie pentru Tymbark Fizzy, băutura răcoritoare carbonatată aflată de un an în portofoliul companiei.
Campania se va desfăşura pe o perioadă de trei luni, beneficiind de promovare pe TV, radio şi online.
„Suntem convinşi că publicul nostru va şti să aprecieze această campanie de promovare pe care am gândit-o orientându-ne după temperamentul lor: vesel, dinamic, plin de viață. Însă nu ne-am inspirat numai de la ei ci chiar și de la produsul însuși care îți dă o stare de bună-dispoziție prin îmbinarea desăvârșită dintre gustul pregnant de fructe și bule“, a spus Mihaela Burtoi, Director de Marketing, Tymbark Maspex România.
Comentarii (2)
deci ador reclama asta:)) si vocea lui matteo suna bn ;) da,asa e,la radio numai aia de aude:)) dar la tv suna bn ')
Numai ”bulă” nu se aude pe tv/radio. O reclama tampita.
Posteaza comentariu