E vremea petrecerilor! A devenit deja o traditie ca toate firmele care se respecta si isi respecta angajatii sa organizeze o petrecere de Craciun. Aceasta este o ocazie foarte buna sa se celebreze succesele de peste an, sa se aniverseze decanii de varsta din companie, sa se anunte castigatorii unor concursuri trimestriale sau anuale, ajungand astfel sa fie petrecerea companiei, a tuturor.
Si ca orice petrecere trebuie neaparat sa fie prilej de bucurie pentru toata lumea, sa te distrezi, sa fii dezinvolta, relaxata.
Pentru ca asemenea petreceri au devenit o traditie, tot asa si cuvintele directorului general, ale directorului de vanzari sau ale departamentului de resurse umane. Poate ca e cazul, dupa atatia ani, sa facem ceva diferit: poate ar fi bine sa nu mai vorbeasca seful cel mare (oricare ar fi el) ci sa spuna cateva cuvinte cei noi, cei care muncesc cateodata si 12 ore pe zi, receptionera, cel mai bun agent de vanzari etc. Poate e cazul sa lansam concursuri noi (cum ar suna unul de excelenta?), sa ne aducem aminte si de lucrurile marunte care ni s-au intamplat peste an si ne-au tinut aproape, poate ar fi bine sa le multumim si celor care au parasit compania pentru ca ne-au fost colegi si ne-au fost alaturi luni sau chiar ani de zile si poate nu le-am multumit niciodata din pacate. Poate ar fi bine sa vorbim mai putin despre munca si mai mult despre noi insine, noi cei care formam compania.
Petrecerile de sfarsit de an sunt si un bun prilej sa ne cunoastem mai bine unii cu altii si pentru ca femeile in general fac pe amfitrioanele, sa nu-i lasam pe bietii baieti de la IT singuri intr-un colt, ci sa pasim spre ei, sa-i "luam la intrebari", sa-i integram in multime, sa gasim subiecte comune de discutie. Cu siguranta exista, macar incepand de la e-mailul care se blocheaza si pana la "ce camasa draguta ai!". Tot la fel, sa nu ne uitam partenerii