Ca suntem cu totii ancorati in mediul online nu mai este demult un secret si nici un lucru senzational. Internetul ne face tuturor viata mai usoara, incepand cu munca si terminand cu distractia; de aceea, nu e de mirare ca unele dintre brandurile care s-au nascut pe Internet sa "coboare" si in viata reala.
Sigur ai vazut persoane care isi promoveaza site-urile sau blogurile purtand tricouri personalizate, pe care si-au scris adresele acestora. Probabil ca stii macar un tanar care are un tricou cu mesajul "Sometimes, when I'm alone, I google myself" ("Uneori, cand sunt singur, ma 'caut' pe Google" - si, daca tot am deschis paranteza, trebuie spus ca, de cativa ani buni, in limba engleza exista verbul "to google", care inseamna "a cauta pe Google"; fenomenul Google a ajuns, deci, si in dictionar).
Brandurile de pe Internet se mai gasesc printre noi, "offline", si pe produsele personalizate pe care le folosim: un tricou, o cana, un mouse pad, poate un pix sau un breloc cu sigla unui site; sunt peste tot.
Cand brandurile de pe Internet ajung in viata reala
Ca suntem cu totii ancorati in mediul online nu mai este demult un secret si nici un lucru senzational. Internetul ne face tuturor viata mai usoara, incepand cu munca si terminand cu distractia...