
Autocolantele cu sigla YouTube nu se produc deocamdata, dar cei care isi doresc cu adevarat sa obtina unul chiar de la "inventator" o pot face participand, pana in 27 martie, la concursul pe care acesta l-a organizat pe blogul sau.
Ramane de vazut daca cei de la Trilulilu, echivalentul romanesc al YouTube, vor adapta aceasta idee pentru fanii din Romania ai Crocodilului.
Alte autocolante numai bune de folosit in situatii reale sunt cele care s-au pus deja in vanzare pe site-ul Failsticker.com. Pentru "neinitiati", cuvantul "fail" inseamna esec sau ratare, iar Failblog.org este site-ul pe care sute de fotografii cu ratari de tot felul sunt prezentate oprobriului public.
Pe fiecare dintre aceste imagini este aplicat textul "FAIL", cu litere mari, albe si cu un contur negru subtire. Cine isi doreste sa marcheze pe viu aceste situatii poate folosi acum autocolantele cu dimensiuni de 15 x 9 centimetri. Cinci autocolante cu "FAIL" costa cinci dolari, iar un pachet de 50 de bucati costa 25 de dolari.

Pentru ca pe site-ul cu pisici amuzante textele variaza, acest fenomen a fost denumit "LOLCATS", unde LOL este un acronim cunoscut celor care folosesc serviciile de mesagerie instanta, cum este Yahoo! Messenger, si care inseamna "Laughing Out Loud" ("Rad in gura mare"). Astfel, pentru situatiile amuzante din viata reala, avem acum la dispozitie si abtibildurile "LOL", la aceleasi preturi ca si cele cu "FAIL". Ambele se gasesc pe site-ul Failsticker.com.
Posteaza comentariu