Gherila MULTIsenzoriala - Eficienta & Memorabilitate

Gama bogata de canale media ce deschid larg poarta comunicarii pentru ca mesajul fiecarui brand sa ajunga cu o mai mare usurinta la audienta nu au facut decat sa duca rabdarea receptorului la saturatie. Ce-ti ramane de facut atunci cand ai de-a face cu un consumator care alege sa priveasca in partea opusa cand da nas in nas cu mesajul tau?
Simturile joaca un rol vital in comunicarea cu succes a mesajelor si Marian Costache - Managing Partner Motion Vision Communication - va vorbi in cadrul celei de-a 5-a editii a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, eveniment care va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic Bucuresti, despre Gherila MULTIsenzoriala. Mereu cu un pas inaintea consumatorului, acest concept inovator patrunde in realitatea consumatorului si o transforma in memorie.
 
Presiunea costurilor si selectivitatea audientei cauzata de „bombardamentul mediatic” indreapta toata atentia spre Gherila MULTIsenzoriala, alternativa eficienta de comunicare memorabila.
 
"Din pacate sau din fericire, nu orice campanie reuseste astazi sa desfasoare o gherila asupra simturilor noastre… Din fericire pentru ca altfel n-am mai avea nimic de facut!" - Marian Costache - Managing Partner Motion Vision Communication
 
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod