Emotie, trairi, sentimente, Guerrilla Marketing

Spre deosebire de marketingul traditional, guerrilla marketing dispune de un atu care face diferenta si ademeneste atentia consumatorului cu o mare usurinta. Fara sa faca rabat de la imaginatie, o campanie de guerrilla pune mare pret pe emotie, pe dezvoltarea de experiente puternice din mentalul colectiv sau viata privata.
Urmarind sa starneasca mai intai sentimente si dupa aceea dorinta de achizitie, brandul capata astfel o atitudine umana, se apropie de consumator si ii impartaseste interesele, preocuparile si valorile.

Pe 26 septembrie, Oana Stinga (Marketing Consultant, Life&Executive Coach) & Daniela Kammrath (Chief Inspirational Designer) striga „Prezent” la cea de-a 5-a editie a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, care va avea loc la Clubul Diplomatic Bucuresti, si dezvaluie ce lucruri minunate pot iesi din combinatia emotie+imaginatie.

„Ce se intampla cand doua persoane se intalnesc, vorbesc despre pasiunile lor comune...
mai intra in joc si un brand a carui platforma este <descopera starea de bine>? Inspiratia isi face loc incet dar sigur, creativitatea e la cote maxime, interactiunea cu femeile senzationale de la www.121.ro incepe si… parca am vrea sa povestim si altora despre descoperirile noastre” -
Oana Stinga, Marketing Consultant, Life&Executive Coach
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod