Urmarind sa starneasca mai intai sentimente si dupa aceea dorinta de achizitie, brandul capata astfel o atitudine umana, se apropie de consumator si ii impartaseste interesele, preocuparile si valorile.
Pe 26 septembrie, Oana Stinga (Marketing Consultant, Life&Executive Coach) & Daniela Kammrath (Chief Inspirational Designer) striga „Prezent” la cea de-a 5-a editie a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, care va avea loc la Clubul Diplomatic Bucuresti, si dezvaluie ce lucruri minunate pot iesi din combinatia emotie+imaginatie.
„Ce se intampla cand doua persoane se intalnesc, vorbesc despre pasiunile lor comune...
mai intra in joc si un brand a carui platforma este <descopera starea de bine>? Inspiratia isi face loc incet dar sigur, creativitatea e la cote maxime, interactiunea cu femeile senzationale de la www.121.ro incepe si… parca am vrea sa povestim si altora despre descoperirile noastre” - Oana Stinga, Marketing Consultant, Life&Executive Coach
Posteaza comentariu