"Intrucat mass-media este una dintre principalele surse de informare la care apeleaza majoritatea femeilor, uneori fara a consulta un doctor, am considerat ca un astfel de curs este necesarpentru a ne asigura ca sunt transmise catre reprezentantii mass-media si, implicit, catre publicul larg, informatiile relevante si veridice", a spus Viorel Titei, Brand Manager Richer Gedeon.
Trainingul a avut loc la Poiana Brasov si a fost sustinut de medicul, specialist primar in obstretica-ginecologie, planificare familiala si sexologie medicala, Vlad Ghiorghita.
Cursul s-a bucurat de un interes deosebit in randul participantelor, celel mai apreciate subiecte fiind cele legate de metodele moderne de contraceptie, in special cele referitoare la pilula contraceptiva combinata.
Proiectul initiat de Richter Gedeon este o continuare a campaniei de informare asupra contraceptiei, pe care compania o deruleaza in 2007, alaturi de programul "Zona intima" desfasurat in iulie anul aceste. Pe langa aceasta actiune, compania a mai derulat si deruleaza in continuare o campanie ampla de informare prin care ofera femelior, care apeleaza la pilulele contraceptive, un beep-er care sa le aminteasca in fiecare zi ca este timpul sa isi ia pastila. Astfel, orice supriza neplacuta este eliminata.