Campania "sansa la viata, sansa la noi amintiri" urmareste si faciliteaza operarea cat mai grabnica a acestora, prin donarea sumei necesare pentru amenajarea unui al doilea bloc operator si specializarea personalului medical in strainatate.
Pentru ca demersurile de amenajare a unui nou bloc operator sa inceapa cat mai repede, Procter & Gamble a donat deja Institutului din Targu Mures suma de 300 000 USD, insa pentru amenajarea completa a acestui bloc operator suma totala necesara se astimeaza a fi de aproximativ 550 000 de USD.
Get the Flash Player to see this player.
"Programul urmareste salvarea vietii a cat mai multi copii. ", a declarat Olivia Ciubotariu, Specialist Relatii Externe la P&G. Ne dorim ca, prin dotarile efectuate dupa finalizarea campaniei, numarul copiilor operati si salvati anual sa fie cel putin dublu. De asemenea, ne dorim sa realizam o mai buna informare si educare a parintilor, atat in privinta necesitatii de a descoperii eventualele malformatii la timp, inca din timpul sarcinii, cat si pentru a se prezenta la medic, inainte ca micutii sa implineasca un an
"Avem o singura sala de operatie dedicata exclusiv interventiilor chirurgicale la copii care functioneaza la standarde europene. ", a precizat doctorul Horatiu Suciu, coordonatorul echipei chirurgicale de la Targu-Mures. Prin dotarea cu echipament a celei de-a doua sali de operatie si sprijinirea formarii de noi specialisti intr-un domeniu deficitar in Romania, vom putea sa crestem numarul copiilor operati si al interventiilor efectuate la momentul optim. Cred ca programul va avea un impact, atat pe plan profesional, cat si pe plan stiintific-educational, prin reducerea mortalitatii provocata de bolile cardiovasculare la copii
Campania va derula pe parcursul a 3 luni si vor participa urmatoarele marci din portofoliul Procter&Gamble: Ariel, Bonux, Tide, Ace, Lenor, Fairy, Mr Proper, Pampers, Pampers Wipes, Always, Discreet, W&G, H&S si Gillette.
Posteaza comentariu