S-a lansat campania "Romanii iubesc berea"

Facebook Twitter Comenteaza
S-a lansat campania
Asociatia „Berarii Romaniei” lanseaza campania „Romanii iubesc berea”, care are ca scop informarea adultilor cu privire la valorile acestui produs atat de apreciat, cu o istorie de mii de ani.

Campania va avea trei mesaje importante: cel adresat consumatorilor care va fi sustinut prin activitati media dezvoltate pe conceptul ca momentele placute din viata merg bine cu o bere; cel de-al doilea mesaj este directionat catre relatiile publice si e menit sa explice caracteristicile produsului bere, iar al treilea mesaj extrem de important este adresat soferilor si adolescentillor, constand in programe de responsabilitate sociala („Realitatea se schimba cand conduci in baut”, un program adresat soferilor si „Alcoolul nu te face mare”,  un proiect pentru adolescentii din Romania).

"Aceste trei componente sunt unite printr-un mesaj unic: consumata cu moderatie, berea ofera un gust minunat si o experienta placuta consumatorilor.
Berea face parte dintr-un stil de viata sanatos si modern daca este consumata responsabil"
, a adaugat Dl. Jan Derck van Karnebeek, Presedintele Asociatiei „Berarii Romaniei".

“Berea este mai mult decat o bautura fabricata din ingrediente naturale – orz, hamei, drojdie si apa. In Europa, berea este asociata cu convivialitatea. Acest lucru este cu atat mai adevarat in Romania, o tara latina ai carei oameni apreciaza foarte mult prietenia si timpul petrecut impreuna la un pahar de bere", potrivit lui Jeff Evans, un reputat editor britanic, autor al mai multor carti si ghiduri despre bere.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod