Cea mai amplă campanie de educație rutieră din România, „Verde la educație pentru circulație”, organizată de Lidl cu sprijinul Poliției Române, a ajuns la cea de-a treia ediție. Astfel, sâmbătă, 19 septembrie, peste 25.000 de copii cu vârste între 4 și 10 ani au fost prezenți în parcările magazinelor Lidl din țară și au învățat cum pot deveni pietoni exemplari. Atenți la explicațiile și informațiile oferite de reprezentanții Poliției Române, copiii și-au însușit regulile de circulație și au conștientizat importanța respectării lor.
În cadrul „Verde la educație pentru circulație”, au fost organizate lecții de educație rutieră simultan în parcările magazinelor Lidl din România.
Copiii prezenți alături de părinți au aflat chiar de la reprezentanții Poliției Române ce reguli de circulație trebuie să respecte pe drumul către școală, locul de joacă sau către casă. Lecția de educație rutieră a început cu o parte teoretică, în care copiii au aflat care sunt semnele de circulație, ce înseamnă ele, dar și cât de important este să fie atenți la trafic. Apoi, în cadrul unei sesiuni interactive, cei mici au fost invitați într-un orășel miniatural, în care au aplicat cele învățate pentru a demonstra că vor deveni pietoni responsabili. Copiii au primit, de asemenea, și premii din partea Lidl, precum orare, materiale informative, fluiere și produse marcă proprie Lidl.În comparație cu aceeași perioadă din 2014, numărul accidentelor rutiere în care au fost implicați cu vinovăție copiii cu vârste între 4 și 10 ani a scăzut, înregistrându-se, de asemenea, mai puține victime printre cei mici. Conștientizarea de către copii și părinți deopotrivă a importanței cunoașterii și respectării regulilor de circulație rutieră este un factor extrem de important, ce contribuie, pe termen lung, la scăderea numărului de accidente.
De aceea, campaniile sociale ce au ca obiectiv educația rutieră joacă un rol esențial în prevenirea acestor situații.