Remedio are un nou program de fidelitate

Facebook Twitter Comenteaza
Remedio are un nou program de fidelitate

Lantul de farmacii Remedio lanseaza, incepand cu 1 iunie, Cardul de fidelitate Remedio, creat pentru a rasplati loialitatea clientilor si dedicat intregii familii.

Cardul de fidelitate va fi disponibil in toate farmaciile Remedio din intreaga tara. Astfel, dupa completarea talonului de inscriere, clientul va primi pe loc 3 minicarduri pe care le va putea oferi celorlalti membri ai familiei sale. In acest fel, fiecare va avea cate un card, iar punctele se vor cumula in acelasi cont, economisind timp si bani.

"Cardul Remedio a fost conceput pentru intreaga familie. Este modul nostru de a rasplati atat fidelitatea pacientilor pentru farmaciile noastre, cat si devotamentul lor fata de ceilalti membri ai familiei", a declarat Amalia Georgescu, director general Remedio.

"Intr-o prima faza, Programul de Fidelitate va numara nu mai putin de 200.000 de carduri, ceea ce va totaliza 600.000 de potentiali utilizatori. Prin aceasta campanie, vizam o crestere de peste 20% a numarului de clienti pana la inceputul anului 2009 si un pas decisiv in a aduce clientii mai aproape de familia Remedio", a adaugat Amalia Georgescu.

Cardul Remedio va oferi posibilitatea pacientilor de a beneficia de o reducere de 5% prin acumularea de puncte, care pot fi folosite mai departe pentru plata integrala sau partiala a produselor achizitionate. Fiecare pacient va avea 2 parteneri, care il vor ajuta sa stranga mai multe puncte intr-un timp mai scurt. Toti posesorii de card vor avea acces la promotiile, campaniile si ofertele speciale pregatite de echipa Remedio, precum si de reduceri la clinicile medicale partenere.

Cardul de fidelitate nu se adreseaza doar unui anumit segment de pacienti. "Programul nostru de fidelitate nu are ca tinta doar femeile, ci si barbatii. Este o caracteristica a timpurilor noastre ca barbatii sa se implice mai mult in sustinerea familiei decat o faceau in anii precedenti. De aceea am incercat sa oferim un card diferit, de dimensiuni reduse si usor de tinut la purtator", a declarat Cristian Cosat, marketing manager Remedio.

Farmaciile Remedio comercializeaza o gama variata de produse, printre care: medicamente, parafarmaceutice, dermato-cosmetice, produse speciale pentru ingrijirea copiilor, pentru sarcina sau pentru preventie. De asmenea, au fost create servicii speciale atat pentru mamici si bebelusi (Coltul de sarcina cu produse unice pe piata romaneasca), cat si servicii destinate preventiei, in care sunt incluse remediile naturiste sau programele de masurare a colesterolului, indicelui de masa corporala sau analizei tenului si scalpului.

Lantul de farmacii Remedio, parte a Newarch Investements, se afla intr-un amplu proces de extindere, numarand la sfarsitul anului 2007 peste 60 de unitati operationale.

Remedio a inceput in august 2007 un amplu proces de schimbare a imaginii farmaciilor sale din toata tara. Pana la sfarsitul anului 2007 procesul de rebranding a fost finalizat in cele 21 de farmacii ale sale din Bucuresti, urmand ca pana in 2009 toate unitatile sa functioneze conform acelorasi standarde.

Ai nevoie de un sfat?

Intreaba pe

Afla ultimele noutati

Aboneaza-te la newsletter »
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod