Nutrilite este Sponsor Institutional al AC Milan

Nutrilite este "marca oficiala de suplimente alimentare a AC Milan" si promoveaza marca prin mijloace media si drepturi promotionale in urmatorii 2 ani. Baza parteneriatului este colaborarea stiintifica pentru conditia fizica optima, pregatirea adecvata si nevoile nutritionale ale jucatorilor.

"Colaborand cu Milan Lab putem demonstra modul in care produsele Nutrilite vor contribui la mentinerea unei sanatati optime pentru echipa", a declarat Amway CMO, Candace Matthews.

Nutrilite, Ronaldinho si AC Milan

La inceputul acestui an, Amway a semnat un contract de sponsorizare cu Ronaldinho, de doua ori Jucatorul Anului FIFA si atacant al echipei AC Milan, numindu-l Purtator de Cuvant Global pentru Campania Amway One by One pentru copii.

Din 2003 programul filantropic Amway a influentat peste 5.5 milioane de copii, prin voluntariatul si contributiile a 839.000 angajati si intreprinzatori privati, si a donat copiilor din intreaga lume peste 52 milioane de dolari.



Ca parte a acestei campanii, programul Nutrilite Goal by Goal s-a obligat sa doneze cate 10.000 de dolari catre fundatia AC Milan pentru fiecare gol inscris de Ronaldinho in Italia.

"Din acest contract am invatat ca impartasim aceleasi principii si filosofii in ceea ce priveste afacerile. Suntem lideri in domeniile noastre, iar implicarea sociala demonstrata de campania Ronaldinho Goal by Goal este o prelungire naturala a eforturilor noastre impreuna cu Fundatia AC Milan", a declarat Directorul de vanzari al A.C.
Milan, Mauro Tavola.