Cu un mesaj ţintit, „Niciodată prea răcită pentru o surpriză frumoasă”, campania de promovare Modafen® iese din tiparele comunicării de până acum a medicamentelor împotriva simptomelor de răceală şi gripă şi se îndreaptă spre un segment interesant: femeile tinere si tonice, sociabile, întotdeauna la curent cu cele mai noi tendinţe. Romantice şi ambiţioase, cu reuşite în tot ceea ce-şi propun. Iniţiatoare de ieşiri cu prietenii în cele mai la modă locuri din oraş, dar mereu atente la relaţia cu partenerul lor.
De la mijlocul lunii octombrie 2013, campania Modafen® se desfăşoară la TV si în farmacii din Bucureşti şi din ţară.
Dorind să atragem atenţia asupra importanţei purtării unor ţinute vestimentare potrivite temperaturilor mai scăzute, care să arate foarte bine şi să fie la modă, dar care, în acelaşi timp, să asigure protecţie împotriva capriciilor vremii, am pregătit în farmacii vitrine decorate cu ţinute potrivite sezonului rece, create special de tineri designeri români, cu mesajul "Modafen®. Niciodată prea răcită să fii la modă". Pentru că fiecare zi trebuie să fie o ocazie să arăţi şi să te simţi bine!
De asemenea, am amplasat beauty cornere Modafen, unde specialiştii oferă sfaturi referitor la cum să înfrunţi sezonul rece într-o formă cât mai bună, cu tenul îngrijit corespunzător şi părul frumos şi sănătos. Mesajul principal este „Modafen®. Niciodată prea răcită să arăţi bine”.
Te invităm să vizionezi spotul TV, care rulează pe cele mai importante posturi TV naţionale (mixul de canale ales fiind unul relevant pentru target), şi să mergi în farmacii să experimentezi live starea de spirit creată de Modafen®!
Gama Modafen este prezentă pe piaţa din România începând cu anul 2005 şi include Modafen® răceală şi gripă, disponibil sub formă de tablete, şi Modafen® Hot Drink, sub formă de pliculeţe.
Posteaza comentariu