La Roche‐Posay incurajeaza populatia sa isi controleze alunitele cu ajutorul
SKINCHECKER, o campanie internationala cu caracter educativ.
Diagnosticate la timp, 90% din cazurile de melanom pot fi tratate in mod eficient. Un studiu
exclusiv derulat de Ipsos pentru La Roche‐Posay, in 23 de tari de pe toate continentele,
analizeaza comportamentul persoanelor la soare si cunostintele generale privind riscurile
asociate expunerii la soare. 88% din persoanele chestionate cunosc riscurile aparitiei
cancerului de piele in momentul expunerii la soare, fara protectie. Cu toate acestea, doar 1
din 2 persoane chestionate a consultat vreodata un medic dermatolog pentru un screening
cutanat (analiza vizuala a alunitelor realizata de un dermatolog), iar 1 din 4 persoane nici
macar nu si‐a verificat vreodata propriile alunite. Angajamentul brandului fata de aceasta
cauza are deja o istorie de cativa ani, iar astazi La Roche‐Posay lanseaza o noua campanie
virala care abordeaza subiectul cancerului de piele intr‐un mod nou si diferit, incurajand
fiecare individ sa joace un rol activ in procesul de screening cutanat pentru depistarea
melanomului, acordand o atentie sporita alunitelor lor si ale celor dragi.
In cadrul unui program national de screening cutanat, realizat in perioada mai-iunie 2014 de
La Roche‐Posay in colaborare cu 142 de medici dermatologi, peste 1100 de pacienti romani
au beneficiat de un consult gratuit al nevilor pigmentari. Dintre acestia, 60% erau la primul
consult dermatologic al alunitelor. Pentru 50% dintre participanti, factorul care i‐a
determinat sa consulte medicul dermatolog a fost gratuitatea serviciului oferit. Dintre
persoanele consultate, numai 20% foloseau protectie solara in mod regulat in timpul
expunerii la soare, vara.
Pe langa constientizarea riscului aparitiei cancerului de piele in urma expunerii neprotejate
la soare, in urma campaniei s‐au descoperit 30 de cazuri de cancere cutanate (9 de
melanom, 15 cazuri de carcinom bazocelular si 6 cazuri de carcinom spinocelular), care
diagnosticate intr‐o faza incipienta au putut fi tratate in mod eficient.
© Copyright:
La Roche-Posay incurajeaza populatia sa isi controleze alunitele cu ajutorul,SKINCHECKER, o campanie internationala cu caracter educativ
In timp ce cazurile de melanom sunt in continua crestere, un nou studiu arata faptul ca 52% din populatia mondiala nu si‐a verificat niciodata alunitele printr-un consult dermatologic.
Posteaza comentariu