In cadrul acestui proiect Gify, micuta girafa roz de la City Pharma, a fost personajul principal al unei piese de teatru creata special pentru micutii internati in spitale. La sfarsitul fiecarei spectacol, cei mici au primit cadouri surpriza de la City Pharma si sponsorii campaniei. Campania s-a desfasurat cu sprijinul unei echipe de tineri actori si a personalului medical.
In urma cu aproape 2 ani, farmaciile City Pharma au lansat proiectul pentru copii si parinti, Gify Club. Nascut din dorinta de a contribui la educarea copiilor in spiritul unei vieti sanatoase, Gify Club numara acum peste 40.000 de membri, prieteni ai girafei Gify, in intreaga tara. Fiecare copil are un card personal, emis pe numele lui, ce ii ofera acces in lumea magica a micutei girafe roz, Gify. Astfel, in fiecare luna cei mici sunt suprinsi prin concursuri, jocuri si evenimente realizate special pentru ei. Toate noutatile din Gify Club sunt anuntate in suplimentul Gify Club al revistei City Express, distribuita gratuit, in fiecare luna, in farmaciile City Pharma. Programul Gify Club abordeaza teme diverse in educarea copiilor: importanta sportului, ecologia, teatrul ca mijloc de divertisment, alimentatie, igiena.
Pe perioada verii, in lunile iulie si august cumparaturile in valoare de 50 RON in farmaciile City Pharma, iti aduc cadou un gel antibacterian de curatare a mainilor. Si pentru ca in vacanta avem timp mai mult pentru excursii si calatorii, cei mici pot primi in cadou un rucsacel marca “Gify Club”. Promotia este disponibila la achizitiile in valoare de 100 RON facute de parinti in farmaciile City Pharma, in lunile iulie si august.
Pentru mai multe detalii despre promotiile verii in farmaciile City Pharma vizitati www.citypharma.ro.
Gify in campanie in spitalele de copii
Farmaciile City Pharma au desfasurat in luna iunie un proiect dedicat copiilor internati in
spitalele de copii si spitalele cu sectii de pediatrie din Bucuresti.
De TopSanatate
Posteaza comentariu