"Fara dureri de cap" cu Antinevralgic P

Zentiva a ales drept suport pentru promovarea brandului Antinevralgic P panotajul OOH (out-of-home) in mijloacele de transport in comun. Campania, desfasurata sub sloganul "Fara dureri de cap", se deruleaza in perioada octombrie-noiembrie 2008, la nivel national.
Produsul detine o cota de 12% din piata locala de OTC-uri analgezice, lunar
in Romania se vand in medie 600.000 de unitati de Antinevralgic P. Impreuna cu Algocalmin, detine o treime din piata de profil.

"Prin aceasta modalitate neconventionala de promovare in ceea ce priveste produsele farmaceutice - urmarim sa readucem in atentia consumatorilor un brand care de mai bine de 40 de ani si-a dovedit eficienta in inlaturarea durerilor de cap. Antinevralgic P, alaturi de celelalte branduri locale, reprezinta un important motor de crestere pentru compania Zentiva, fiind integrat perfect in portofoliul de produse actual", a declarat Iolanda Bilaus, Marketing Manager Zentiva S.A.

Campania de comunicare isi propune, pe termen mediu si lung, intarirea increderii consumatorilor actuali in brandul Antinevralgic P, construirea si consolidarea imaginii si notorietatii brandului plecand de la eficienta recunoscuta a medicamentului impotriva durerii de cap.


Conform unui studiu efectuat in iunie 2008, Antinevralgic P detine o notorietate asistata (recunoasterea de catre subiecti a brandului, dintr-o lista predefinita de medicamente) de 89%.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod