Zentiva a lansat campania de comunicare pentru brandul Algocalmin, sub sloganul "Algocalmin. Combate istoric durerea". Campania va rula sub forma de spoturi de 35 secunde pe principalele canale de televiziune romanesti, in perioada octombrie-decembrie 2008.
Obiectivele campaniei de comunicare pe termen mediu si lung sunt intarirea increderii consumatorilor actuali in acest brand, construirea imaginii brandului ca fiind "cel mai de incredere analgezic din Romania" si conservarea notorietatii brandului.
Campania se adreseaza unui target national, cu varste cuprinse intre 25 si 55 de ani, in principal consumatorilor actuali, dar si celor la care a ajuns notorietatea marcii, insa nu sunt inca si utilizatori fideli ai acesteia.
"Algocalmin si-a dovedit eficienta in inlaturarea durerilor romanilor, din anii '60 pana astazi. Medicamentul ramane cel mai de incredere analgezic din Romania - fapt certificat anul acesta, pe 23 aprilie, cand, in cadrul Galei Trusted Brands, Algocalmin a primit pentru a doua oara consecutiv titlul de Most Trusted Brand pentru categoria analgezice", a declarat Iolanda Bilaus, Marketing Manager Zentiva S.A.