"In fiecare tara si in fiecare colectivitate in care Amway functioneaza, oamenii nostri raspund prompt nevoilor individuale ale copiilor" ,a declarat Dana Boals, Vice President of Corporate Citizenship al Amway. "Multumirile noastre merg catre miile de angajati si distribuitori care s-au implicat in Campania One by One si au facut o diferenta in viata copiilor."
In Romania, in cadrul aceste campanii, Amway sprijina UNICEF in proiectul "Maternitatea - prieten al copilului". Proiectul consta in reamenajarea saloanelor din maternitate pentru ca nou nascutul sa poata sta alaturi de mama inca de la inceput, in actiuni de promovare a alaptarii pentru sanatatea copilului si in activitati de training pentru cadrele medicale si pentru mame.
Proiectul, care s-a incheiat deja la Sibiu, a demarat in 2008 si in Bucuresti, la Maternitatea Sf. Pantelimon. In cursul anului trecut Amway Romania a donat peste 220 000 Ron pentru acest program, bani proveniti direct de la companie, dar si de la distribuitorii Amway (donatii directe sau fonduri provenite din achizitionarea de insigne, calendare si felicitari UNICEF).
Numeroasele programe One by One se concentreaza pe patru aspecte principale: locuinta, reusita, educatie si joaca.
Campania "One by One" a schimbat viata a 6 milioane de copii
In aceasta luna, campania Amway "One by One" aniverseaza intrarea in al saselea an de activitate in sprijinirea copiilor din peste 50 de tari, printre care si Romania.
De TopSanatate