Anul acesta Arnos a suferit un proces accelerat de rebranding. Pentru adaugarea de noi produse in portofoliul Arnos, precum si pentru promovarea acestora prin campanii media in presa scrisa, pe posturile de radio si T.V, campanii outdoor si printuri, costurile s-au ridicat la 5.000.000 de euro Rate Card.
"In anul 2008 Arnos a trecut printr-un proces de rebranding menit sa ii consolideze pozitia pe piata si sa il transforme in lider national pe segmentul de paste fainoase. In luna februarie am lansat sortimentele de paste fara ou intr-un ambalaj nou, iar in luna mai am relansat gama de paste Arnos cu ou. , a Pana la finalul anului in curs ne asteptam la majorarea volumului de vanzari ca urmare a rezultatelor obtinute in primele trei trimestre ale anului, precum si a investitiilor in noi produse si noi linii de productie si a proiectelor de promovare ale marcii prin campanii T.V, outdoor si printuri"declarat Cristian Cazacu, director general Arnos.
Pentru anul 2009, Arnos are in plan investitii de 600.000 de euro, suma ce va fi alocata pentru modernizarea echipamentelor, a noii linii de productie si sistematizarea unui nou depozit.
Arnos a inregistrat o crestere de 33% a cifrei de afaceri
Compania Arnos a inregistrat in primele 9 luni ale acestui an o crestere a cifrei de afaceri cu 33%. Cresterea survine ca urmare a preluarii producatorului de paste fainoase din Oradea de catre liderul pietei de paste fainoase din Polonia - Lubella S.A. Pana la sfarsitul acestui an, compania estimeaza o crestere a vanzarilor cu 50%, fapt ce va facilita atingerea obiectivului companiei, care si-a propus ca in urmatorii doi ani sa atinga pozitia de lider pe piata pastelor fainoase din Romania.
De TopSanatate