Un moment important din istoria produsului a fost anul 1996, când s-a înlocuit formula chimică a Antinevralgic®, conform unei decizii a Agenţiei Naţionale a Medicamentului. Astfel, fenacetina a fost înlocuită de paracetamol, un principiu activ cu proprietăţi terapeutice dovedite.
În anul 1997, marca a fost înregistrată la OSIM, iar în 2000 s-au introdus blisterele ca formă de ambalare, care asigură o stabilitate mai bună.
Anul 2008 a însemnat o revitalizare a brandului printr-o campanie de comunicare neconvenţională pentru un produs tradiţional, respectiv promovarea prin outdoor: panotaj şi mijloace de transport în comun.
În 2011, s-a reînceput comunicarea TV sub sloganul „Combate cu cap durerea de cap”. Anul 2013 va rămâne unul marcant în istoria brandului, prin lansarea Antinevralgic® Forte, o soluție terapeutică pentru dureri de cap intense și migrene.
În 2014, călătoria brandului tradiţional românesc de analgezice a continuat cu noi ambalaje pentru cele două produse Antinevralgic® P şi Antinevralgic® Forte.
Astăzi, Antinevralgic® este cel mai utilizat analgezic românesc sub formă de comprimate, eliberat fără rețetă (în unități, conform IMS MAT Decembrie 2014).
Povestea merge mai departe!