Ieri, la sediul Consiliului National al Audiovizualului reprezentantii International Advertising Association - IAA Romania au prezentat detaliile programului national de educare a consumatorului in vederea unui stil de viata sanatos
Acesta este primul program de o astfel de amploare initiat intr-un efort comun de catre industria de publicitate din Romania si va fi cel mai mare proiect de informare a consumatorului despre stilul de viata sanatos desfasurat pana acum.
Campania va ajuta la cresterea interesului publicului fata de stilul de viata sanatos printr-o nutritie echilibrata si practicarea exercitiilor fizice, si va incerca o educare a consumatorilor cu privire la echilibrul nutritional, rolul fiecarui ingredient, comportamente nutritionale sanatoase ale alimentelor si la importanta si beneficiile sportului pentru o viata sanatoasa.
"Sunt placut surprins si totodata impresionat de profesionalismul propunerii IAA. As dori ca aceasta campanie sa aiba o deschidere catre cele mai largi sectoare ale societatii romanesti deoarece un stil de viata sanatos are un impact deosebit atat asupra vietii consumatorilor cat si a societatii in ansamblul sau", a declarat Dl. Ralu Filip, Presedinte CNA.
Acesta campanie de comunicare integrata este o initiativa comuna IAA- CNA si va fi desfasurata pe o perioada de un an.
In urmatoarele 2 luni va incepe cercetarea la nivel national privind identificarea situatiei actuale atat in ceea ce priveste obiceiurile de nutritie, cat si stilurile de viata ale consumatorilor.
Studiul va fi repetat la sfarsitul perioadei de campanie pentru a masura rezultatele acesteia si efectele intregului program national de educare a consumatorului in vederea unui stil de viata sanatos
Posteaza comentariu