16 medici generalisti vor fi la dispozitia pacientilor 24 din 24 de ore

Romanii vor avea un hotline medical in cazul in care au nevoie urgenta de consiliere medicala privind starea de sanatate, administrarea tratamentului si indrumarea catre un medic specialist.

Potrivit ultimelor date statisitce ale Sistemului National Unic pentru Apeluri de Urgenta, parte a Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, in primele 5 luni ale anului acesta au fost inregistrate peste 5,5 milioane de apeluri telefonice pentru ambulanta la nivel national, dintre care 2 mil. de apeluri au fost inregistrate în Bucuresti.

Reprezentantii Medlife sustin ca initierea acestui proiect a venit ca urmare a numarului foarte mare de solicitari inregistrate pentru ambulanta la 112 care nu sunt solutionate in totalitate, avand ca obiectiv principal acoperirea cererii pentru asistenta medicala de urgenta la nivel national.



“Vom lansa aceasta linie telefonica din dorinta de a veni in intampinarea romanilor care au nevoie de asistenta medicala de urgenta in identificarea diferitor probleme de sanatate sau a celor care nu reusesc in timp real sa se deplaseze la o unitate medicala, dar si pentru a integra acest sistem in premiera catre clientii coorporativi. Ne propunem ca prin intermediul acestui proiect specialistii nostri sa devina consilierii de incredere pentru orice problema de sanatate cu care se confrunta pacientii”, a declarat Nicolae Marcu, Director Executiv Medlife.

Pentru a pune in functiune noua linie telefonica va exista un departament operational asistat de 16 medici generalisti care vor fi la dispozitia pacientilor 24 din 24 de ore.
Toate apelurile vor fi inregistrate, iar orice forma de abuz, in sensul utilizarii unui limbaj neadecavat sau a apelurilor multiple nejustificate, va fi sesizata autoritatilor competente.